Komatsu S6D108 uszczelniacz wału
W naszym asortymencie uszczelniacze wału korbowego silnika Komatsu S6D108, który pracuje w koparkach, ładowarkach Komatsu oraz maszynach budowlanych.
- Komatsu S6D108-1
- Komatsu S6D108-2
- Komatsu S6D108e-2
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Komatsu S6D108 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Komatsu S6D108 sprzedajemy również inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tuleje, tłoki.
W razie pytań skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na Wasze pytania.
Czy wiesz, że…
Turbinę stanowi silnik z wirnikiem łopatkowym, przetwarzający energię strumienia czynnika pracującego (np. pary), przepływającego przez zespół kierownic, dysz itp. oraz łopatki wirnika, w energię kinetyczną ruchu obrotowego. W zależności od rodzaju czynnika pracującego rozróżnia się najogólniej turbiny: parowe, wodne i gazowe. Najczęściej stosowaną turbiną jest turbina parowa. W turbinie tej energia cieplna pary wodnej przemienia się w energię mechaniczną ruchu obrotowego wału turbiny. W związku z tym turbina parowa ma odpowiednie urządzenia tzw. dysze, w których zachodzi przemiana energii cieplnej w kinetyczną, oraz łopatki wirnikowe odpowiednio ukształtowane i osadzone na obwodzie wirnika, między którymi przepływa para, przemieniając swą energię kinetyczną w pracę mechaniczną. Przemiana energii cieplnej pary w energię mechaniczną odbywa się w trojaki sposób i zależnie od tego rozróżnia się trzy rodzaje turbin: akcyjne, reakcyjne i kombinowane.