Komatsu S6D108 korbowód
W sprzedaży korbowód do silnika Komatsu S6D108, który pracuje w koparkach, ładowarkach Komatsu oraz maszynach budowlanych.
- Komatsu S6D108-1
- Komatsu S6D108-2
- Komatsu S6D108e-2
Części zamienne silnika Komatsu S6D108 dostępne od ręki.
Tulejka korbowodu Komatsu S6D108
Oprócz korbowodu do silnika Komatsu S6D108 posiadamy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje.
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.
Jeśli nurtują Cię pytania dotyczące silników przemysłowych skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Przekładnie mogą być przymusowe (zębate, łańcuchowe) oraz podatne (cierne, pasowe, linowe). W przekładni przymusowej określony ruch koła napędzającego wywołuje ściśle określony ruch koła napędzanego, natomiast w przekładni podatnej możliwy jest poślizg części napędzanej względem części napędzającej. Cechą charakterystyczną każdej przekładni jest przełożenie. Przenoszenie napędu w przekładni ciernej odbywa się dzięki tarciu występującemu między powierzchniami stykających się części. W celu zwiększenia siły tarcia przy tej samej sile docisku powierzchnie trące obija się materiałem ciernym o dużym współczynniku tarcia, np. skórą, tworzywem sztucznym, ferroazbestem, gumą. Przekładnia umożliwia zmianę kierunku obrotu wału napędzanego przy stałym kierunku obrotu wału napędzającego. Gdy przesunie się wał tak, że zamocowana na nim tarcza zostanie dociśnięta do koła, to wał zacznie się obracać w pewnym kierunku. Natomiast gdy przesunie się go tak, że tarcza zostanie dociśnięta do koła, to wał zacznie się obracać w kierunku przeciwnym.