Komatsu S6D108 uszczelka głowicy
Na stanie naszego magazynu oprócz uszczelki pod głowicę, zestawy uszczelek silnika Komatsu S6D108, posiadamy również inne uszczelki: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelniacze zaworowe, uszczelka kolektorów.
- Komatsu S6D108-1
- Komatsu S6D108-2
- Komatsu S6D108e-2
Uszczelka głowicy silnika Komatsu S6D108, który wykorzystuje się w koparkach, ładowarkach Komatsu oraz maszynach budowlanych dostępna od ręki.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat części zamiennych.
Czy wiesz, że…
W wielu gałęziach przemysłu coraz powszechniejsze zastosowanie znajduje sprężone powietrze. Służy ono między innymi do napędu wielu narzędzi (narzędzia o napędzie pneumatycznym) używanych w warsztatach, np. wiertła, młoty, świdry, do napędu maszyn formierskich, do wdmuchiwania paliwa płynnego lub pyłu węglowego, do palenisk kotłowych, do uruchamiania wyłączników elektrycznych wysokiego napięcia itp. W pojazdach samochodowych sprężonego powietrza używa się do uruchomienia hamulców, urządzeń wspomagających itp. Obok sprężonego powietrza szerokie zastosowanie w praktyce mają także sprężone gazy, np. do spawania i cięcia metali sprężony tlen i acetylen, w chłodnictwie sprężony amoniak, dwutlenek węgla lub dwutlenek siarki. Do sprężenia zarówno powietrza jak i innych gazów służą urządzenia zwane sprężarkami. Należą one do grupy maszyn roboczych i jako takie muszą być napędzane za pomocą silników, najczęściej elektrycznych. Sprężarki można ogólnie podzieli na dwie grupy: tłokowe, wirnikowe. Gdy jest konieczne sprężenie gazów do wysokiego ciśnienia, wówczas stosowane są sprężarki wielostopniowe z międzystopniowym chłodzeniem gazu. W tym przypadku proces sprężania gazów odbywa się kolejno w kilku cylindrach.