Mitsubishi 6D22, 6D22T pompa paliwa
W ofercie pompa paliwa silnika Mitsubishi 6D22, Mitsubishi 6D22T, który znalazł zastosowanie w koparkach Sany, Fiat-Kobelco, Kobelo, Furukawa.
Jednostki napędowe Mitsubishi 6D22, Mitsubishi 6D22T oraz pokrewne wersje tych modeli silników można spotkać głównie w koparkach jak np.:
- Mitsubishi 6D22T-1CTYJ13
- Mitsubishi 6D22-T
- Mitsubishi 6D22-TC
- Mitsubishi 6D22T-1CTYJ11
- Mitsubishi 6D22T-1CTYJ12
- Mitsubishi 6D22C-1CZKS09
Pompka paliwa ma za zadanie dostarczenie paliwa do układu zasilania, oraz zapewnienie odpowiedniego ciśnienia paliwa w komorze spalania.
W naszym sklepie można znaleźć również inne części zamienne do silnika Mitsubishi 6D22: tłoki, sworznie, pierścienie, simeringi itp.
Napisz lub zadzwoń do nas, aby uzyskać więcej informacji.
Czy wiesz, że…
W celu zapewnienia współbieżności (jednakowej prędkości obrotowej) kilku silników nie sprzęgniętych mechanicznie stosuje się układ napędowy nazywany wałem elektrycznym. Najczęściej stosuje się układy wałów elektrycznych z silnikami asynchronicznymi. Momenty synchronizujące wirowanie silników uzyskuje się stosując: maszyny pomocnicze (przy wymaganej większej dokładności), włączanie uzwojeń wirników na wspólną rezystancję (przy mniejszej wymaganej dokładności synchronizacji). Silniki MGI i MGII niezależnie od siebie mechanicznie przyłączone są do wspólnej sieci RST. Dla zapewnienia jednakowej prędkości obrotowej każdego z silników zastosowano dwa pomocnicze silniki trójfazowe asynchroniczne pierścieniowe MPI i MP11, które powinny być tak dobrane, aby przy jednakowej prędkości obrotowej indukowały się w uzwojeniach ich wirników jednakowe siły elektromotoryczne. Pierścienie ślizgowe silników pomocniczych połączone są ze sobą metalicznie.