Mitsubishi 6D22, 6D22T pompa oleju
W sprzedaży pompa oleju silnika Mitsubishi 6D22, Mitsubishi 6D22T, który znalazł zastosowanie w koparkach Sany, Fiat-Kobelco, Kobelo, Furukawa.
Jednostki napędowe Mitsubishi 6D22, Mitsubishi 6D22T oraz pokrewne wersje tych modeli silników można spotkać głównie w koparkach jak np.:
- Mitsubishi 6D22T-1CTYJ13
- Mitsubishi 6D22-T
- Mitsubishi 6D22-TC
- Mitsubishi 6D22T-1CTYJ11
- Mitsubishi 6D22T-1CTYJ12
- Mitsubishi 6D22C-1CZKS09
Pompa oleju jest niezbędnym elementem smarowania silnika. Jej zadaniem jest rozprowadzanie czynnika smarującego do najbardziej obciążonych elementów silnika.
Prowadzimy także sprzedaż innych części zamiennych do silnika Mitsubishi 6D22: panewki, tłoki, wtryskiwacze i wiele innych.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Dobierając parametry obwodu sprzężenia zwrotnego można uzyskać charakterystykę mechaniczną silnika idealnie sztywną. Silnik ma uzwojenie wzbudzenia zasilane z obcego źródła. Uzwojenie twornika tego silnika zasilane jest z prądnicy obcowzbudnej napędzanej ze stałą prędkością obrotową przez trójfazowy silnik prądu przemiennego. W przypadku zwiększenia się momentu oporowego urządzenia napędzanego wskutek zwiększenia się wartości prądu pobieranego przez silnik nastąpiłoby zmniejszenie się jego prędkości obrotowej. Jednak w tym samym czasie w obwodzie sprzężenia zwrotnego na rezystancji wystąpi większy spadek napięcia, co spowoduje zwiększenie przepływu dodatkowego i obwodu wzbudzenia prądnicy i wzrost napięcia na zaciskach silnika. W wyniku zastosowania sprzężenia zwrotnego prędkość obrotowa silnika pozostanie niezmieniona.