Mitsubishi 6D22, 6D22T pierścienie
Oferujemy pierścienie do wszystkich wersji silnika Mitsubishi 6D22, Mitsubishi 6D22T, który stosowany jest m.in. w koparkach Kobelco, Sany, Fiat-Kobelco, Furukawa.
Jednostki napędowe Mitsubishi 6D22, Mitsubishi 6D22T oraz pokrewne wersje tych modeli silników można spotkać głównie w koparkach jak np.:
- Mitsubishi 6D22T-1CTYJ13
- Mitsubishi 6D22-T
- Mitsubishi 6D22-TC
- Mitsubishi 6D22T-1CTYJ11
- Mitsubishi 6D22T-1CTYJ12
- Mitsubishi 6D22C-1CZKS09
W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Mitsubishi 6D22, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
Pierścienie tłokowe to elementy uszczelniające oddzielające komorę spalania silnika od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
Jeżeli oprócz pierścieni jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Norma PN-72/E-06000 wymaga, by najmniejsza przeciążalność momentem 1 = max w ciągu 15 s wynosiła: w silnikach prądu stałego 1,6 w silnikach asynchronicznych pierścieniowych 1,6 w silnikach asynchronicznych klatkowych 1,5 w silnikach synchronicznych 1,5. Ta sama norma rozróżnia pięć klas materiałów izolacyjnych podając przy każdej z nich temperaturą dopuszczalną najgorętszego punktu maszyny i przyjmując temperaturę otoczenia równą 40°C: Klasa A 105°C; Klasa E 120°C; Klasa B 130°C; Klasa F 150°C; Klasa H 175°C. W Polsce rozpowszechnione są najbardziej klasy A, E i B. Do izolacji klasy A (najczęściej stosowanej w silnikach elektrycznych należą: papier, bawełna, jedwab itp. materiały zanurzone w oleju lub nasycone masą kablową).