CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Mitsubishi 6D15, 6D15T zestaw uszczelek

W naszej ofercie znajduje się zestaw uszczelek silnika Mitsubishi 6D15, Mitsubishi 6D15T, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych i koparkach.

Jednostka napędowa Mitsubishi 6D15 (jak i jej wersje pokrewne) napędza głównie koparki np.:

  • Kobelco K907B Mitsubishi 6D15C-OKS11N
  • Kobelco K907C Mitsubishi 6D15C-OYJ14N
  • Kobelco K909 II Mitsubishi 6D15T-1CTYJ04
  • Kobelco K909 II Mitsubishi 6D15T-2CTYJ01
  • Kobelco 7035 Mitsubishi 6D15-T
  • Kobelco 7045 Mitsubishi 6D15-T
  • Kobelco SK220 Mitsubishi 6D15-T
  • Kobelco SK220 III Mitsubishi 6D15-T

W sprzedaży znajduje się nie tylko komplet uszczelek silnika Mitsubishi 6D15, ale również : uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektora, uszczelniacze zaworowe.

Uszczelki mogą być wykonywane z różnych tworzyw, jednak takich, które w trakcie montażu są w stanie odkształcić się w takim zakresie, jaki jest wymagany do powstania nacisków stykowych wystarczających do uzyskania zadowalającej szczelności połączenia.

Zestaw uszczelek z uszczelniaczami wału dostępny od ręki z naszego magazynu.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, zadzwoń do nas.

 

Czy wiesz, że…

Koło kierownicze, jak i inne stałe używane elementy kierowania, powinny być usytuowane w stosunku do siedzenia w taki sposób, aby przy normalnej pozycji znajdującego się na siedzeniu człowieka (wzrostu 170 cm) i przy maksymalnym rozstawieniu rąk, równym średnicy koła kierowniczego, kąt między ramieniem i przedramie­niem kierowcy wynosił 90°. Największa dopuszczalna siła kierowania przyłożona do koła kierowniczego wynosi 12 kG. Kąt nachylenia osi koła kierowniczego do poziomu wynosi 50-60°. Odległość w płasz­czyźnie pionowej od środka koła kierowniczego do powierzchni ob­ciążonego siedzenia powinna być utrzymana w granicach 370 mm. Średnica koła kierowniczego powinna wynosić od 400 do 500 mm. Po­winna być zapewniona dostateczna przestrzeń dla nóg między sie­dzeniem i dolną krawędzią koła kierowniczego. Wszystkie elementy sterowania, a zwłaszcza przeznaczone do włą­czania i wyłączania, jak również przyrządy wymagające obserwacji, powinny być łatwo dostępne z miejsca sterowania zarówno na maszy­nach i narzędziach ruchomych, jak i stacyjnych. W celu zmniejszenia liczby ręcznych dźwigni zaleca się do kierowania kilkoma funkcjami stosować jedną dźwignię o zmiennym działaniu, zależnym od pozycji.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.