Mitsubishi 6D15, 6D15T tłoki
Tłoki i sworznie do silnika Mitsubishi 6D15, Mitsubishi 6D15T, który stosowany jest m.in. w maszynach budowlanych i koparkach.
Jednostka napędowa Mitsubishi 6D15 (jak i jej wersje pokrewne) napędza głównie koparki np.:
- Kobelco K907B Mitsubishi 6D15C-OKS11N
- Kobelco K907C Mitsubishi 6D15C-OYJ14N
- Kobelco K909 II Mitsubishi 6D15T-1CTYJ04
- Kobelco K909 II Mitsubishi 6D15T-2CTYJ01
- Kobelco 7035 Mitsubishi 6D15-T
- Kobelco 7045 Mitsubishi 6D15-T
- Kobelco SK220 Mitsubishi 6D15-T
- Kobelco SK220 III Mitsubishi 6D15-T
Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.
Tłoki, sworznie silnika Mitsubishi 6D15T dostępne od ręki z naszego magazynu.
Tłok silnika odbiera energie mechaniczną spalanej mieszanki. Większość tłoków wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
Skontaktuj się z nami jeśli chcesz uzyskać więcej informacji.
Czy wiesz że…
Nominalną siłę uciągu ciągników gąsienicowych określa się wg wzoru. Dla ciągników gąsienicowych współczynnik przyczepności przyjmuje się równy 0,6-0,65. Jeżeli nominalna siła uciągu ciągnika, otrzymana z obliczeń, równa jest nominalnej sile uciągu P danej klasy i systemu ciągników, to ciągnik należy zaszeregować do klasy i. Jeśli siła uciągu przyjmuje wartość pośrednią między nominalnymi siłami uciągu ciągnik należy zaszeregować do klasy ż + 1, zaś przy Pn < 0,9 P ciągnik należy zaszeregować do klasy i. Aby ciągnik w pełni mógł być zaszeregowany do określonej klasy, wszystkie jego wskaźniki nie powinny ustępować wskaźnikom przewidzianym w systemie ciągników dla tej klasy.