Mitsubishi 6D15, 6D15T zawory głowicy
W naszej ofercie posiadamy zawory głowicy ssący i wydechowy silnika Mitsubishi 6D15, Mitsubishi 6D15T pracującego w maszynach budowlanych i koparkach.
Jednostka napędowa Mitsubishi 6D15 (jak i jej wersje pokrewne) napędza głównie koparki np.:
- Kobelco K907B Mitsubishi 6D15C-OKS11N
- Kobelco K907C Mitsubishi 6D15C-OYJ14N
- Kobelco K909 II Mitsubishi 6D15T-1CTYJ04
- Kobelco K909 II Mitsubishi 6D15T-2CTYJ01
- Kobelco 7035 Mitsubishi 6D15-T
- Kobelco 7045 Mitsubishi 6D15-T
- Kobelco SK220 Mitsubishi 6D15-T
- Kobelco SK220 III Mitsubishi 6D15-T
Posiadamy także inne części zamienne do silników Mitsubishi 6D15 np.: uszczelki, bloki silnika, wały korbowe, filtry itp.
Zadaniem zaworów ssących jest otwarcie się w odpowiednim momencie cyklu ssania silnika w celu zassania mieszanki paliwowo-powietrznej lub powietrza do silnika. Po napełnieniu cylindra mieszanką następuje zamknięcie zaworu, żeby mieszanka mogła być sprężona.
Zadaniem zaworów wydechowych jest otwarcie się i uwalnianie drogi dla rozprężonych w suwie pracy gazów. Po wyrzuceniu spalin z cylindra zawór wydechowy zostaje zamknięty.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz do nas.
Czy wiesz, że…
Siły potrzebne do manipulowania elementami sterowania powinny być takiego rzędu, aby nie wymagały od robotnika nadmiernego wysiłku i nie powodowały przemęczenia nawet przy długotrwałej pracy. Niezależnie od tego konieczność częstego korzystania z dźwigni sterowania należy ograniczyć do minimum. Siła potrzebna do sterowania często używanymi oddzielnymi elementami powinna wynosić maksimum 6 kG, zaś wszystkimi innymi - 12 kG. Przy rozmieszczaniu elementów sterowania należy mieć na uwadze, aby drogi ruchu jałowego dźwigni sterowania oraz odległości do poszczególnych dźwigni były możliwie krótkie. Dla zapobieżenia pomyłkom elementy sterowania i normalne położenia ich uchwytów powinny być oznaczone. Poszczególne elementy sterowania i oznaczenia stopni ich włączania powinny być różnego kształtu. Dźwignie ręczne, wymagające do ich uruchomienia znacznego wysiłku, należy zaopatrywać w uchwyty w kształcie odwróconego stożka, zaś dźwignie lekko poruszające się, lecz czułe na dokładności ustawienia, powinny mieć uchwyty kuliste. Kształt uchwytu koła kierowniczego powinien być dogodny do korzystania z punktu widzenia fizjologicznego.