CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Mitsubishi 6D15, 6D15T zawory głowicy

W naszej ofercie posiadamy zawory głowicy ssący i wydechowy silnika Mitsubishi 6D15, Mitsubishi 6D15T pracującego w maszynach budowlanych i koparkach.

Jednostka napędowa Mitsubishi 6D15 (jak i jej wersje pokrewne) napędza głównie koparki np.:

  • Kobelco K907B Mitsubishi 6D15C-OKS11N
  • Kobelco K907C Mitsubishi 6D15C-OYJ14N
  • Kobelco K909 II Mitsubishi 6D15T-1CTYJ04
  • Kobelco K909 II Mitsubishi 6D15T-2CTYJ01
  • Kobelco 7035 Mitsubishi 6D15-T
  • Kobelco 7045 Mitsubishi 6D15-T
  • Kobelco SK220 Mitsubishi 6D15-T
  • Kobelco SK220 III Mitsubishi 6D15-T

Posiadamy także inne części zamienne do silników Mitsubishi 6D15 np.: uszczelki, bloki silnika, wały korbowe, filtry itp.

Zadaniem zaworów ssących jest otwarcie się w odpowiednim momencie cyklu ssania silnika w celu zassania mieszanki paliwowo-powietrznej lub powietrza do silnika. Po napełnieniu cylindra mieszanką następuje zamknięcie zaworu, żeby mieszanka mogła być sprężona.

Zadaniem zaworów wydechowych jest otwarcie się i uwalnianie drogi dla rozprężonych w suwie pracy gazów. Po wyrzuceniu spalin z cylindra zawór wydechowy zostaje zamknięty.

Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz do nas.

 

Czy wiesz, że…

Siły potrzebne do manipulowania elementami sterowania powin­ny być takiego rzędu, aby nie wymagały od robotnika nadmiernego wysiłku i nie powodowały przemęczenia nawet przy długotrwałej pracy. Niezależnie od tego konieczność częstego korzystania z dźwig­ni sterowania należy ograniczyć do minimum. Siła potrzebna do ste­rowania często używanymi oddzielnymi elementami powinna wyno­sić maksimum 6 kG, zaś wszystkimi innymi - 12 kG. Przy rozmieszczaniu elementów sterowania należy mieć na uwadze, aby drogi ruchu jałowego dźwigni sterowania oraz odległości do posz­czególnych dźwigni były możliwie krótkie. Dla zapobieżenia pomył­kom elementy sterowania i normalne położenia ich uchwytów po­winny być oznaczone. Poszczególne elementy sterowania i oznaczenia stopni ich włączania powinny być różnego kształtu. Dźwignie ręczne, wymagające do ich uruchomienia znacznego wysiłku, należy zaopa­trywać w uchwyty w kształcie odwróconego stożka, zaś dźwignie lekko poruszające się, lecz czułe na dokładności ustawienia, powinny mieć uchwyty kuliste. Kształt uchwytu koła kierowniczego powinien być dogodny do korzystania z punktu widzenia fizjologicznego.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.