Mitsubishi 6D15, 6D15T pierścienie
Oferujemy pierścienie do wszystkich wersji silnika Mitsubishi 6D15, Mitsubishi 6D15T, który stosowany jest m.in. w maszynach budowlanych i koparkach.
Jednostka napędowa Mitsubishi 6D15 (jak i jej wersje pokrewne) napędza głównie koparki np.:
- Kobelco K907B Mitsubishi 6D15C-OKS11N
- Kobelco K907C Mitsubishi 6D15C-OYJ14N
- Kobelco K909 II Mitsubishi 6D15T-1CTYJ04
- Kobelco K909 II Mitsubishi 6D15T-2CTYJ01
- Kobelco 7035 Mitsubishi 6D15-T
- Kobelco 7045 Mitsubishi 6D15-T
- Kobelco SK220 Mitsubishi 6D15-T
- Kobelco SK220 III Mitsubishi 6D15-T
W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Mitsubishi 6D15, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
Pierścienie tłokowe to elementy uszczelniające oddzielające komorę spalania silnika od skrzyni korbowej oraz zgarniające nadmiar oleju ze ścianek cylindra.
Jeżeli oprócz pierścieni jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Dla najczęściej stosowanych typowymiarów i opon ciągnikowych o powierzchniach styku z podłożem F od 850 do 1250 cm2 współczynnik przyczepności znajduje się w przedziałach 0,5-0,6. Dla opon większych, których rozmiary przekraczają normalnie stosowane typowymiary, a których powierzchnie styku z podłożem przekraczają wartość 1600 cm2, należy przyjmować < = 0,7. Ze względu na rozwój produkcji i konstrukcyjne unowocześnianie opon, wielkości powierzchni styku z podłożem i nośności opon mogą ulec zwiększeniu (w zależności od oficjalnych zaleceń producenta). Nominalną siłę uciągu ciągnika kołowego określa się w następującej kolejności: określa się ich obliczeniową nośność Q przy ciśnieniu powietrza 1,0 kG na cm2, a także umowną powierzchnię styku z podłożem F. Jeżeli koła napędowe ciągnika zaopatrzone są w opony, to powierzchnię ich styku z podłożem F określa się drogą eksperymentalną. Koło z oponą napompowaną do ciśnienia 1,0 kG/cm2 ustawia się na twardej (nieściśliwej) płaszczyźnie i, obciążając je obciążeniem równym obliczeniowej nośności opony, otrzymuje się odcisk. Jako umowną powierzchnię styku opony z podłożem przyjmuje się powierzchnię elipsy opisującej rzeczywisty odcisk.