Ciągnik Kubota B1410 części do silnika
Nasza firma oferuje wszystkie części zamienne do silnika KUBOTA B 1410 występującego w miniciągniczkach oraz minitraktorkach.
Posiadamy na stanie wszystkie części zamienne potrzebne do Twojego miniciągniczka oraz minitraktorka KUBOTA B1410.
Części do silnika KUBOTA B1410 odebrać można na miejscu lub wyślemy je kurierem.
W ofercie do KUBOTA B1410 części tj.: uszczelka głowicy, tłoki i pierścienie oraz różnego rodzaju filtry.
Jeśli masz więcej pytań – zadzwoń lub napisz maila. Udzielimy wtedy więcej informacji.
Czy wiesz, że...Rożna zjawiska stwarzają konieczność ograniczania prędkości obrotowych zwykłych pomp wtryskowych, która w praktyce w sporadycznych jedynie przypadkach wykracza poza zakres 1300...1500 obr/min. Jeżeli więc prędkość znamionowa np. silnika jest większa niż 2600...3000 obr/min, to często trzeba już wyposażyć go w zmodyfikowaną odpowiednio wielosekcyjną pompę wtryskową lub w urządzenia wtryskowe rozdzielczą pompą wtryskową. Jednym z najskuteczniejszych środków zmniejszających niedokładności dawkowania, powodowanych zmianami i nieustalonym charakterem procesu napełniania komór pompowania w sekcjach tłoczących jest wydatne powiększanie pojemności ich wspólnej komory wyrównawczej w obudowie pompy wtryskowej. Zwykle uchwytną poprawę daje również zastosowanie jednokierunkowego układu zasilania, zapewniającego silne przepłukiwanie komory wyrównawczej, przy czym wydajność pompy zasilającej powinna co najmniej 6,.,10-krotnie przewyższać zużycie paliwa przez silnik. W takim przypadku nadmiar oleju napędowego odpływa z powrotem do zbiornika paliwa przez oddzielny przewód zaopatrzony w zaworek przelewowy, utrzymujący wymagane nadciśnienie w komorze wyrównawczej. Inne jeszcze rozwiązanie omawianego problemu polega na zastosowaniu przewodu zwrotnego, przez co powstaje zamknięty obwód, w którym paliwo może krążyć od pompy zasilającej do pompy wtryskowej lub odwrotnie. Wymagane ciśnienie w komorze wyrównawczej, wynoszące zwykle 0,15...0,20 MPa utrzymuje wtedy na-stawny zaworek przelewowy, wbudowany w przewód zwrotny.