Ciągnik KUBOTA B1410 filtry silnika i hydrauliczne
Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w miniciągniczkach i minitraktorkach Kubota B1410.
Sprzedawane przez nas filtry do miniciągniczków oraz minitraktorków KUBOTA B1410 dostępne są na miejscu.
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
- KUBOTA B 1410 filtr oleju silnikowego
- KUBOTA B 1410 filtr paliwa
- KUBOTA B 1410 filtr powietrza
- KUBOTA B 1410 filtr hydrauliki
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
Czy wiesz, że...Podczas pracy układu wtryskowego przecieki paliwa przez nieszczelności powstawać mogą tylko w trzech miejscach, a mianowicie w. rozpylaczu, w sekcji tłoczącej oraz w przestrzeni między komorą pompowania a komorą wyrównawczą. Każdy ubytek oleju napędowego przedostającego się przez nieszczelności, czyli tzw. strata szczelinowa, powoduje oczywiście zmniejszenie rzeczywistej wydajności tłoczenia. Paliwo może wyciekać z rozpylacza tylko dwiema drogami przez prowadzenie iglicy w gnieździe rozpylacza, albo też między przylgniami iglicy i jej gniazda. Wyciekający z rozpylacza olej napędowy przenika więc albo do przewodu nadmiarowego, albo przez kanalik lub kanaliki wylotowe do wnętrza komory spalania. Jeżeli stan techniczny wtryskiwacza nie budzi zastrzeżeń i rozpylacz działa prawidłowo, to unika się jakichkolwiek uchwytnych strat szczelinowych, które mogłyby zakłócać przebieg procesu wtryskiwania. Tolerowanie najmniejszych nawet przecieków paliwa do cylindra jest niedopuszczalne, ponieważ powodują one nieprawidłowości spalania oraz wydatne zmniejszenie sprawności silnika. Przenikanie drobnych ilości oleju napędowego przez prowadzenie iglicy w gnieździe rozpylacza zwykle nie jest istotne. Trzeba bowiem uwzględnić, że w zamkniętych rozpylaczach BOSCH lub pochodnych, wobec dość znacznej długości ścianki uszczelniającej trzona iglicy (wynoszącej co najmniej 18 mm) straty. szczelinowe są tak niewielkie, iż nie mają w ogóle znaczenia praktycznego.