Ciągnik KUBOTA B1410 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA B1410. Oferowana uszczelka głowicy występuje w miniciągniczkach oraz minitraktorkach KUBOTA B1410.
Uszczelka głowicy do KUBOTA B 1410 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Paliwo do silników wysokoprężnych cechuje stosunkowo duża zmienność objętości podczas ściskania. Warto podkreślić, że handlowe gatunki oleju napędowego, o module elastyczności ok. 1600 MPa, wskutek rozprężania się od ciśnienia 20 MPa do ciśnienia atmosferycznego (0,1 MPa) zwiększają swą objętość średnio o 1,25%, to jest około 12,5 mm3 na każdy 1 cm3. W chwili tworzenia się połączenia z komorą wyrównawczą, wypełniające komorę pompowania w cylinderku sekcji tłoczącej paliwo zaczyna się rozprężać, a więc powiększa się jego objętość. Część powstającego wówczas jakby przyrostu ilości oleju napędowego we wnętrzu cylinderka ulega jeszcze wytłoczeniu do przewodu wysokociśnieniowego, a część wydostaje się z komory pompowania do komory wyrównawczej. Występowanie omawianego zjawiska powoduje tzw. straty rozprężania się paliwa, które uchwytnie zmniejszają rzeczywistą wydajność tłoczenia w stosunku do teoretycznej, wynikającej z wymiarów charakterystycznych sekcji tłoczącej.