Ciągnik KUBOTA B1410 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA B1410 występującego w miniciągniczkach oraz minitraktorkach.
Do silnika KUBOTA B 1410 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Obok przelotowego przekroju odpływu oleju napędowego do komory wyrównawczej (w okresie, kiedy kończy się proces tłoczenia w paliwie wtryskiwacza), o nasileniu strat rozprężania decyduje przede wszystkim objętość komory, pompowania. Tym samym z możliwością występowania znacznych strat rozprężania trzeba się liczyć głównie w pompach wtryskowych o sterowaniu za pośrednictwem zaworków. Otwierany za worek upustowy odsłania bowiem gwałtownie duży przekrój przelotowy, a nadto objętość komory pompowania musi być o wiele większa niż w sekcjach tłoczących o innym systemie regulacji dawkowania, Natomiast gdy chodzi o sekcje tłoczące o sterowaniu szczelinowym (np. BOSCH i podobne), straty rozprężania się paliwa są z zasady bardzo małe i biorąc praktycznie nie wpływają w ogóle na rzeczywistą wydajność sekcji tłoczącej. Wobec niewielkiej pojemności komór pompowania w sekcjach tłoczących o sterowaniu szczelinowym, powodowane zmiennością prędkości obrotowej wałka kułaczkowego różnice wysokości ciśnienia panującego we wnętrzu cylinderka wówczas, gdy kończy się proces tłoczenia oleju napędowego do rozpylacza, są bardzo małe. Tym samym, wskutek niewielkiej zależności od częstotliwości wtryskiwania takie straty rozprężania tylko nieznacznie wpływają na rzeczywistą wydajność sekcji tłoczącej.