Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa KUBOTA D902
W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego silnika trzycylindrowego KUBOTA D902 Diesel. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do KUBOTA D902. Silnik KUBOTA D902 znalazł zastosowanie w branży budowlanej i rolniczej.
Pompy wtryskowe KUBOTA D902 nowe i regenerowane.
Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.
Czy wiesz że…
Po krótkim czasie eksploatacji na zewnętrznej ściance pierścienia powstaje wąska ale ściśle przylegająca do gładzi powierzchnia i uszczelnienie jest już od tego czasu bardzo dobre. Stopniowo szerokość tej przylgni zwiększa się i w końcu cała zewnętrzna ścianka pierścienia dopasowuje się do gładzi. Już od dość dawna stosuje się chromowanie porowate górnego pierścienia, najbardziej narażonego na zużycie i korozję. Chromowanie zmniejsza kilkakrotnie zużycie nie tylko pierścienia, lecz i gładzi cylindra; w silnikach o dużej szybkoobrotowości zabieg ten jest bardzo korzystny. W celu przyspieszenia dotarcia się pierścieni chromowanych, po nałożeniu warstewki chromu stosuje się proces elektrolitycznego „porowacenia” powierzchni roboczej. Uzyskuje się powierzchnię mikropo- rowatą, a zwiększony nacisk powierzchniowy w miejscach współpracujących z gładzią powoduje ich szybsze wytarcie i zwiększenie powierzchni uszczelniającej. Porowatość powierzchni, utrzymująca się jeszcze w normalnych warunkach roboczych, jest też czynnikiem zmniejszającym opory tarcia, gdyż w nierównościach zatrzymuje się olej smarujący.