KUBOTA D902 uszczelniacz wału
W ofercie uszczelniacze wału korbowego do silnika trzycylindrowego KUBOTA D902 Diesel. Uszczelniacze wału korbowego do silnika KUBOTA D902 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA D902. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie. Silnik KUBOTA D902 pracuje w maszynach budowlanych i rolniczych.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA D902 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich silników KUBOTA, które są stosowane w maszynach rolniczych oraz budowlanych.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Silniki dwusuwowe wymagają zabezpieczenia pierścieni przed obracaniem się, aby końce ich przecięć nie zaczepiały o obrzeża otworów w cylindrach. Z tego powodu przedmuch gorących spalin przez zamek pierścienia następuje zawsze w tym samym miejscu względem niższego pierścienia, który wskutek tego w większych silnikach łatwo ulega zakleszczeniu. W przypadku cylindrów o małych średnicach usterki takie nie występują, jeśli luz w zamku utrzymuje się we właściwych granicach. Luz w zamku zwiększa się w miarę zużywania się pierścieni, należy je więc w odpowiednim czasie wymienić. Jakość pierścieni określa się w warunkach laboratoryjnych wielkością przedmuchu do skrzyni korbowej. W silniku szybkoobrotowym w miarę wzrostu prędkości obrotowej występuje zjawisko tzw. trzepotania pierścieni tłokowych, które powoduje zwiększenie przedmuchu i może być przyczyną przegrzewania ścian cylindra, niszczenia warstwy oleju, a w wyniku - zakleszczenia pierścieni, a nawet zatarcia się tłoka. Występowanie zjawiska trzepotania pierścieni w silniku jest związane z określoną prędkością obrotową wału korbowego, dlatego też przypuszczano, że jego przyczyną są drgania własne pierścieni. Okazało się jednak, że w miarę upływu czasu pracy pierścieni (w miarę ich docierania) zwiększa się prędkość obrotowa, przy której trzepotanie staje się intensywne i uzewnętrznia silnym przedmuchem. Wskazuje to na jedną z przyczyn małej sprawności silnika w okresie docierania.