KUBOTA D902 uszczelniacze zaworowe
W ofercie uszczelniacze zaworowe silnika trzycylindrowego KUBOTA D902 Diesel, gumki zaworowe, uszczelniacze trzonków zaworowych, uszczelnienia na prowadnice zaworowe do silnika KUBOTA D902.
Wszystkie uszczelniacze dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy do silnika KUBOTA D902. Wszystkie wersje uszczelniaczy trzonków zaworowych dostępne u nas na magazynie. Silnik KUBOTA D902 pracuje w maszynach budowlanych rolniczych.
Oprócz gumek zaworowych do silnika KUBOTA D902 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich wersji silnika KUBOTA, który pracuje w wielu maszynach rolniczych oraz budowlanych.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Zwiększenie sprężystości pierścienia, czyli docisku do gładzi, umożliwia zwiększenie prędkości obrotowej, przy której przedmuch wskutek drgań pierścienia staje się niedopuszczalny. Gdy np. w jednym z silników zwiększono docisk z 1 kG/cm2 do 1,77 kG/cm2, nagły wzrost przedmuchu występował przy 4300 obr/min (od 14 1/min do 28 1/min przy 4500 obr/min), zamiast przy 2800 obr/min (skok z 14 na 32 1/min po zwiększeniu prędkości obrotowej do 3200 obr/min). Sposób wykonania pierścieni może wpływać na ich zachowanie się w przypadku zwiększania prędkości obrotowej. Jeżeli zamiast toczenia pierścieni na okrągło, przecinania i nadawania im sprężystości przez obróbkę cieplną, toczy się je na owal, to pierścienie takie przy przeciętnym docisku (np. 1,3 kG/cm2) zapewniają zadowalające uszczelnienie w większym zakresie prędkości obrotowych. Również rozkład docisku wzdłuż obwodu tak wykonanych pierścieni jest przeważnie bardziej korzystny, a przy dużej równomierności obserwuje się wzrost docisku przy końcach pierścieni.