Tłoki i sworznie KUBOTA D902
W ofercie tłoki i sworznie do silnika KUBOTA D902. Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji. Posiadamy wszystkie części zamienne do KUBOTA D902 Diesel, wszystkie wersje tłoków są dostępne od ręki na naszym magazynie w Polsce. Na stanie posiadamy setki części do tego modelu silnika KUBOTA.
Silnik KUBOTA D902 pracuje w maszynach budowlanych i rolniczych.
Oferujemy wszystkie wersje tłoków do silnika KUBOTA D902, zapytaj również o tłoki kompletne z pierścieniami lub całe zestawy tulei silnika.
W ofercie wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika KUBOTA D902.
Czy wiesz że…
Mimo wielu zastrzeżeń niektóre firmy (np. DKW) niekiedy stosowały tłoki tego typu. Przedmuchów ładunku można było uniknąć przez zastosowanie takich samych luzów, jak w tłokach konwencjonalnych, co okazało się wystarczające. Tłok o średnicy 70 mm do chłodzonego powietrzem silnika dwusuwowego wymaga np. w konwencjonalnym wykonaniu 0,14 mm luzu w przekroju nad piastami. Eliptyczność wynosi również 0,14 mm, a więc po stronie piasty luz zimnego tłoka wynosi 0,28 mm. Ponieważ tłok z pierścieniem stalowym wymaga w przypadku silnika dwusuwowego około 0,06 mm luzu (0,03 mm w przypadku silnika czterosuwowego), a opalizacja powinna wynosić około 0,22 mm, luz po stronie piasty może być taki sam. W okresie gdy tłok przysłania okno dolotowe i wylotowe, ciśnienie w skrzyni korbowej nie jest jeszcze wysokie i podwyższa się dopiero wówczas, gdy tłok zbliża się do zwrotu wewnętrznego. Okna są już wtedy zasłonięte przez pierścieniową część tłoka, której zwymiarowanie nie zależy od jego konstrukcji.