Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa KUBOTA D1503
W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego silnika trzycylindrowego KUBOTA D1503 Diesel. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do KUBOTA D1503. Silnik KUBOTA D1503 znalazł zastosowanie w branży budowlanej i rolniczej.
Pompy wtryskowe KUBOTA D1503 nowe i regenerowane.
Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.
Czy wiesz że…
Filtry paliwa są zazwyczaj umieszczane między zbiornikiem a pompą paliwa. Mogą one być wykonane jako oddzielny element lub też połączone z kurkiem paliwa, pompą paliwa lub gaźnikiem. Z chwilą obniżenia poziomu paliwa poniżej poziomu otworu wlotowego tej rurki, przepływ paliwa do gaźnika zostaje przerwany. Aby umożliwić dalsze zasilanie, należy przekręcić kurek o 180°. Obniżenie poziomu paliwa do poziomu rurki doprowadzającej paliwo sygnalizuje kierowcy wyczerpywanie się zapasu. Przekręcenie kurka o 90° powoduje całkowite przerwanie dopływu paliwa. W gaźnikowych silnikach samochodowych stosuje się filtry z wkładem siatkowym, płytkowym, porowatym lub wykonanym ze specjalnego papieru. Wkład siatkowy zatrzymuje zanieczyszczenia o ziarnistości większej niż ok. 0,15...0,20 mm. Znacznie dokładniejsze oczyszczanie zapewnia płytkowy wkład filtracyjny oddzielający zanieczyszczenia o ziarnistości większej niż 0,05 mm.