KUBOTA D1503 uszczelniacz wału
W ofercie uszczelniacze wału korbowego do silnika trzycylindrowego KUBOTA D1503 Diesel. Uszczelniacze wału korbowego do silnika KUBOTA D1503 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA D1503. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie. Silnik KUBOTA D1503 pracuje w maszynach budowlanych, drogowych, a także w agregatach i generatorach.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA D1503 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich silników KUBOTA, które są stosowane w maszynach rolniczych oraz budowlanych.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
W silnikach dwusuwowych, w których stosuje się pneumatyczne pompy paliwa, do uruchomienia membrany pompy wykorzystuje się zmiany podciśnienia w skrzyni korbowej. Pompa jest przeważnie umocowana na nadlewie ściany skrzyni korbowej lub też niekiedy na odpowiednio ukształtowanej zaślepce profilowej kanału dolotowego. Sprężyna obciążająca membranę powinna reagować na niewielkie nawet różnice podciśnienia w skrzyni korbowej (np. w czasie pracy na biegu jałowym), dlatego też musi być bardzo miękka. Pompy pneumatyczne mają zaworki nadciśnienia, aby bocznikować nadmiar paliwa, którego silnik nie wykorzystuje. Stosunkowo rzadko są dotychczas stosowane elektryczne pompy zasilające, o działaniu całkowicie niezależnym od pracy silnika.