Panewki wału KUBOTA D1503
W ofercie wszystkie panewki wału korbowego do KUBOTA D1503 - panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników KUBOTA D1503 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału KUBOTA D1503). Silnik Kubota D1503 znalazł zastosowanie w wielu maszynach rolniczych.
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych KUBOTA D1503 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe KUBOTA D1503
- Panewki główne KUBOTA D1503
- Pierścienie oporowe KUBOTA D1503
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Główną zaletą opadowego doprowadzania paliwa jest duża prostota urządzenia. Z tego powodu stosowane jest ono przede wszystkim w układzie zasilania gaźników motocyklowych. W przypadku zasilania opadowego zbiornik paliwa musi być umieszczony ponad gaźnikiem w pobliżu silnika. Powoduje to silne nagrzewanie się paliwa w zbiorniku, przez co zwiększają się straty wskutek parowania, a ponadto zwiększa się niebezpieczeństwo pożaru. Wadami tego urządzenia są także dość znaczne zmiany ciśnienia w układzie zasilania, zależnie od poziomu paliwa w zbiorniku podczas pracy silnika, oraz możliwość całkowitego wycieknięcia paliwa przez nieszczelności w układzie. Minimalna wysokość, na jakiej powinien być usytuowany zbiornik nad gaźnikiem nie powinna być mniej za niż 200 mm, co zapewnia prawidłowe ciśnienie dopływającego paliwa i nie dopuszcza do wypadania zapłonów wskutek nadmiernego zubożenia mieszanki.