Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa KUBOTA D1463
W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego silnika trzycylindrowego KUBOTA D1463 Diesel. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do KUBOTA D1463. Silnik KUBOTA D1463 pracuje w mini traktorkach, mini ciągnikach, sprowadzany na rynek Polski z Japonii.
Pompy wtryskowe KUBOTA D1463 nowe i regenerowane.
Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.
Czy wiesz że…
W przypadku silników o dużych mocach jednostkowych pożądane jest doprowadzanie oleju pod ciśnieniem bezpośrednio do łożysk wału korbowego i korbowodu oraz na gładź cylindra. Ponieważ wały korbowe obracają się w łożyskach tocznych, nie można zastosować w nich pompy oleju o niekontrolowanym wydatku, jak w silnikach czterosuwowych. Stosować więc trzeba pompy oleju normujące ilość podawanego oleju. Przykładem takiego smarowania może być smarowanie silnika samochodu SAAB SPORT 850. Od pompy oleju, przytwierdzonej do kadłuba silnika i napędzanej kołami zębatymi od wału korbowego, odchodzi siedem przewodów, doprowadzających olej do gładzi cylindrów oraz do łożysk głównych wału korbowego. Stąd olej doprowadzany jest wierceniami do łożysk korbowych, a następnie porywany przez mieszankę paliwowo-powietrzną i spalany. Konstrukcja pompy oleju zapewnia dopływ odpowiedniej dawki oleju do każdego przewodu. W rozwiązaniu tym konieczna jest filtracja oleju, w celu zabezpieczenia silnika przed zatkaniem przewodu oleju.