Głowica KUBOTA D1463
W ofercie głowica do silnika trzycylindrowego KUBOTA D1463 Diesel. Wszystkie głowice do silnika KUBOTA D1463 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W naszej ofercie głowica, zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe do silnika KUBOTA D1463. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik KUBOTA D1463 pracuje w mini traktorkach, mini ciągnikach, sprowadzany na rynek Polski z Japonii.
Oprócz głowicy do silnika KUBOTA D1463 sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, bloki silnika itp.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Jeżeli chodzi o smarowanie mieszankowe silników o zwiększonej mocy, stosowanych do pojazdów sportowych, to niekiedy domieszka oleju znacznie przekracza zwykle stosowane i dochodzi do 10°/», głównie ze względu na krótki czas, w którym olej może wydzielać się w skrzyni korbowej. Domieszkę oleju w ilości 10°/o stosowano rip. w silniku GARELLI MG 8 (100 cm3) o mocy 8 KM przy 8000 obr/min przeznaczonym do karta, czy też w silniku LAVALETTE-MORINI 50 cm3 o mocy 3,5 KM przy 8000 obr/min. Domieszki w ilości 6,5°/o stosowano w silnikach motocykli wyścigowych dość często, m. in. w silnikach DKW z tłokowymi pompami ładującymi. Używa się przy tych ilościach często oleju rycynowego (CASTROL R 40), który zachowuje dużą lepkość w podwyższonej temperaturze i źle miesza się z benzyną, toteż łatwo ulega wytrąceniu w skrzyni korbowej. Do użytku w normalnych silnikach jest on jednak mało przydatny, gdyż w kontakcie z powietrzem tworzy po pewnym czasie substancje żywiczne.