KUBOTA D1463 uszczelniacz wału
W ofercie uszczelniacze wału korbowego do silnika trzycylindrowego KUBOTA D1463 Diesel. Uszczelniacze wału korbowego do silnika KUBOTA D1463 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA D1463. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie. Silnik KUBOTA D1463 pracuje w mini traktorkach, mini ciągnikach, sprowadzany na rynek Polski z Japonii.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA D1463 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich silników KUBOTA, które są stosowane w maszynach rolniczych oraz budowlanych.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Uzależnienie ilości podawanego oleju od prędkości obrotowej i obciążenia silnika pozwala na uzyskanie stosunku oleju do paliwa 1 : 150 w warunkach biegu jałowego i 1 : 25 podczas pełnego uchylenia przepustnicy, w przypadku hermetycznych łożysk głównych. Oprócz silników samochodowych, podawanie oleju do gaźnika stosowane jest obecnie w licznych silnikach motocykli, m. in. w najnowszych silnikach JAWA 350. Układ smarowania OILMASTER zastosowano również w silniku JA¬WA 634-6 350 cm3, a równocześnie podobny, pod nazwą POSILUBE - w silnikach CZ 476-01 125 cm3 oraz CZ 477-01 175 cm3. Olej może być również doprowadzany do przewodu ssawnego między gaźnikiem a cylindrem. Rozwiązania takie stosowane są obecnie w silnikach LAMBRETTA, SACHS oraz w silnikach motocykli japońskich DAIHATSU i YAMAHA.