Doosan D24 części zamienne
W ofercie mamy wszystkie części zamienne silnika Doosan D24, który swoje zastosowanie znalazł w maszynach budowlanych, kompresorach i sprężarkach, a także agregatach prądotwórczych.
Na stanie magazynowym mamy dostępne wszystkie części zamienne silnika Doosan D24:
- pierścienie
- tłoki
- cewka gaszenia
- głowica
- korbowód
- panewki
- pompa paliwa
- pompa oleju
- pompa wody
- świeca żarowa
- termostat
- uszczelka głowicy
- uszczelniacz wału
- wał korbowy
- wtryskiwacze
- zawory głowicy
- zestaw uszczelek
Części zamienne silnika Doosan D24
Wszystkie części zamienne silnika Doosan D24, który można spotkać w maszynach budowlanych, kompresorach i sprężarkach oraz agregatach prądotwórczych.
Części zamienne silnika Doosan D24, dostępne od ręki z naszego magazynu.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zadzwoń do nas.
Czy wiesz, że...
Nastawianie prędkości obrotowej podobnie jak w silnikach bocznikowych i obcowzbudnych odbywa się przez zmianę napięcia zasilającego, strumienia magnetycznego bądź rezystancji w obwodzie twornika. Włączenie rezystancji dodatkowej w szereg z obwodem twornika powoduje zmniejszenie prędkości obrotowej przy tym samym prądzie obciążenia (niezmienionym momencie obciążenia). Taki sposób nastawiania prędkości obrotowej jest nieekonomiczny. Zmianę napięcia zasilającego uzyskać można przez szeregwe lub równoległe łączenie silników. Zmianę strumienia magnetycznego osiąga się przez bocznikowanie uzwojenia wzbudzenia albo równoległe łączenie cewek tego uzwojenia. Zbocznikowanie obwodu wzbudzenia powoduje przy określonej wartości prądu obciążenia I zmniejszenia strumienia magnetycznego i zwiększenie prędkości obrotowej. Rozruch silnika szeregowego dokonuje się tak samo jak silnika bocznikowego. Moment rozruchowy silnika szeregowego przy tym samym prądzie rozruchowym jest większy od momentu silnika bocznikowego (zwiększeniu prądu rozruchowego towarzyszy zwiększenie strumienia magnetycznego, wartość momentu zależy bowiem od iloczynu prądu twornika i strumienia magnetycznego). Silnik szeregowy nie może pracować bez obciążenia, gdyż ma tendencję do rozbiegania się (na tabliczce zaciskowej silnika powinna być podana największa dopuszczalna prędkość obrotowa). Silniki szeregowe budowane są na małe i średnie moce. Stosuje się je głównie do napędu urządzeń pracujących przy znacznych i częstych przeciążeniach, wymagających znacznych momentów rozruchowych (dźwigi, trakcja).