Części zamienne Daewoo Doosan DV11
Oferujemy wszystkie części zamienne silnika Daewoo Doosan DV11, Daewoo Doosan DV11T, Daewoo Doosan DV11TIS, który pracuje w dużych maszynach budowlanych, agregatach prądotwórczych.
Silniki Daewoo Doosan DV11T możemy spotkać w modelach maszyn:
- Doosan DX480LC
- Doosan DX520 LC
Daewoo Doosan DV11TIS części
Do silników Daewoo Doosan DV11 mamy takie części zamienne jak:
- uszczelki głowicy
- komplety uszczelek
- zawory głowicy
- panewki
- tłoki
- wtryskiwacze
- wały korbowe
- tuleje
Wszystkie części zamienne silników Daewoo Doosan DV11, Daewoo Doosan DV11T, Daewoo Doosan DV11TIS, które pracują w dużych maszynach budowlanych, agregatach pradotwórczych. Części dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Skontaktuj się z nami jeśli potrzebujesz części do silnika Daewoo Doosan DV11.
Czy wiesz że...
Reduktorem nazywamy mechanizm wykonany z kół zębatych, których przeznaczeniem jest zmniejszanie ilości obrotów. Jeśli za pomocą mechanizmu ilość obrotów wałka biernego ulegnie zwiększeniu, to wówczas mechanizm taki nazywamy multiplikatorem. Niektóre mechanizmy mogą z reduktora zamienić się w multiplikatory, jeśli tylko wałek bierny zamienimy w wałek czynny. Jeśli chcemy wałkowi biernemu nadać okresowo zmienne obroty przy niezmiennej ilości obrotów wałka czynnego, to wówczas stosuje się mechanizmy znane pod nazwą skrzynki biegów. W skrzynkach biegów między wałkiem czynnym i biernym może być włączona do-wolna ilość zazębień. Przełożenia kół zębatych, włączonych do skrzynki biegów, określa się zadaną ilością obrotów skrzynki biegów. W praktyce stosuje się bardzo wielką ilość różnych typów skrzynek biegów, różniących się między sobą zarówno ilością możliwych przełożeń, jak i pewnymi szczegółami konstrukcyjnymi. Przekładnią obiegową nazywamy mechanizm składający się z kół zębatych walcowych lub stożkowych, z których jedno koło względnie grupa kół wykonuje ruchy złożone, składające się z obrotów naokoło własnej osi geometrycznej i wraz z osią - naokoło osi zazębiających się za pomocą kół zębatych. Jeśli przekładnię obiegową stosuje się do przekazywania mchu między osiami nieruchomymi, to wówczas przekładnia musi być współosiową, tzn. stosując inwersję mechanizmu, otrzymamy przekładnię zwrotną. Grupę kół zębatych, wykonującą złożony ruch obrotowy, nazywamy satelitami lub kołami obiegowymi. Koła zębate z osiami nieruchomymi nazywamy kołami zębatymi centralnymi lub słonecznymi.