Daewoo Doosan DV11 korbowód
W sprzedaży posiadamy korbowód silnika Daewoo Doosan DV11, który znalazł zastosowanie w dużych maszynach budowlanych, agregatach prądotwórczych.
Silniki Daewoo Doosan DV11T możemy spotkać w modelach maszyn:
- Doosan DX480LC
- Doosan DX520 LC
Oferujemy również inne części zamienne silnika Daewoo Doosan DV11: panewki, korbowody, wtryski, tłoki, pierścienie i wiele innych.
Tulejka korbowodu Daewoo Doosan DV11T
Tulejka korbowodu, korbowód silnika Daewoo Doosan DV11, Daewoo Doosan DV11T, Daewoo Doosan DV11TIS dostępne od ręki z naszego magazynu.
Korbowód to element łączący tłok z wałem korbowym. Działają na niego siły o kilku różnych kierunkach.
Skontaktuj się z nami jeśli masz jakieś pytania. Nasi konsultanci, chętnie na nie odpowiedzą.
Czy wiesz, że…
W silnikach komutatorowych prądu stałego zmianę kierunku wirowania uzyskuje się zasadniczo przez zmianę kierunku prądu w uzwojeniu twornika. Rozruch silników. W chwili rozruchu, gdy prędkość obrotowa silnika, siła elektromotoryczna jest także równa zeru, a prąd twornika (prąd rozruchowy) osiąga wartość największą. Ze względu na to, że rezystancja obwodu twornika SR jest bardzo mała, prąd rozruchowy Ir osiąga 10-30-krotną wartość prądu znamionowego silnika. W celu uniknięcia szkodliwych następstw poboru z sieci tak dużego prądu stosuje się ograniczanie prądu rozruchowego przez włączanie w szeregu z uzwojeniem twornika wielostopniowego opornika zwanego rozrusznikiem. Rozruszniki nie nadają się do regulacji prędkości obrotowej, gdyż są obliczone tylko na krótkotrwałe obciążenie. Rezystancję rozrusznika na poszczególnych stopniach rozrusznika dobiera się tak, aby prąd twornika zawarty był w określonych granicach.