Doosan D18 części zamienne
W ofercie mamy wszystkie części zamienne silnika Doosan D18, który swoje zastosowanie znalazł w maszynach budowlanych, a także agregatach prądotwórczych.
Na stanie magazynowym mamy dostępne wszystkie części zamienne silnika Doosan D18:
- pierścienie
- tłoki
- cewka gaszenia
- głowica
- korbowód
- panewki
- pompa paliwa
- pompa oleju
- pompa wody
- świeca żarowa
- termostat
- uszczelka głowicy
- uszczelniacz wału
- wał korbowy
- wtryskiwacze
- zawory głowicy
- zestaw uszczelek
Części zamienne silnika Doosan D18
Wszystkie części zamienne silnika Doosan D18, który można spotkać w maszynach budowlanych oraz agregatach prądotwórczych.
Części zamienne silnika Doosan D18, dostępne od ręki z naszego magazynu.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zadzwoń do nas.
Czy wiesz, że...
Przy zwiększeniu momentu hamującego na wale silnika zwiększa się prąd twornika, a wraz z nim strumień biegunów głównych, gdyż na tych biegunach jest umieszczone uzwojenie szeregowe. Przepływy uzwojenia szeregowego i bocznikowego są zawsze zgodne. Rolę dominującą odgrywa przepływ uzwojenia bocznikowego. Przepływ uzwojenia bocznikowego chroni silnik szeregowo-bocznikowy przed rozbieganiem się przy biegu jałowym. Przepływ uzwojenia szeregowego, zależny od stanu obciążenia, powiększa zmienność prędkości obrotowej. Silnik szeregowo-bocznikowy w zależności od stosunku przepływu uzwojenia szeregowego do przepływu uzwojenia bocznikowego może mieć właściwości zbliżone do właściwości silników szeregowych bądź bocznikowych. Rozruch silnika szeregowo-bocznikowego przeprowadza się przy użyciu rozrusznika, podobnie jak silnika bocznikowego. Im większy udział uzwojenia szeregowego w ogólnym przepływie wzbudzającym, tym większy moment rozruchowy rozwija silnik. Silniki szeregowo-bocznikowe znajdują zastosowanie tam, gdzie wymagany jest duży moment rozruchowy oraz mała zależność prędkości obrotowej od zmian momentu oporowego, np. do napędu wind, dźwigów, walcarek, koparek i innych maszyn roboczych o ciężkich warunkach rozruchu.