Doosan Daewoo D430 części zamienne
W ofercie mamy wszystkie części zamienne silnika Doosan Daewoo D430, który swoje zastosowanie znalazł w maszynach budowlanych, a także agregatach prądotwórczych.
Na stanie magazynowym mamy dostępne wszystkie części zamienne silnika Doosan Daewoo D430:
- pierścienie
- tłoki
- cewka gaszenia
- głowica
- korbowód
- panewki
- pompa paliwa
- pompa oleju
- pompa wody
- świeca żarowa
- termostat
- uszczelka głowicy
- uszczelniacz wału
- wał korbowy
- wtryskiwacze
- zawory głowicy
- zestaw uszczelek
Części zamienne silnika Doosan Daewoo D430
Wszystkie części zamienne silnika Doosan Daewoo D430, który można spotkać w maszynach budowlanych oraz agregatach prądotwórczych.
Części zamienne silnika Doosan Daewoo D430, dostępne od ręki z naszego magazynu.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zadzwoń do nas.
Czy wiesz, że...
Stosuje się trzy sposoby hamowania: hamowanie prądnico we (ze zwrotem energii do sieci); hamowanie przeciwprądem (prądem sieci); hamowanie dynamiczne (oporowe). Wymienione sposoby hamowania omówiono osobno w odniesieniu do silników bocznikowych i szeregowych ze względu na ich nieco odmienne właściwości. Maszyna bocznikowa prądu stałego może przejść z pracy silnikowej w pracę prądnicową w dwóch przypadkach: wskutek zwiększenia prądu wzbudzającego tak, by siła elektromotoryczna indukowana przekroczyła wartość napięcia na zaciskach silnika; wskutek zwiększenia prędkości obrotowej maszyny (bez zmiany jej kierunku); wtedy prąd w tworniku silnika zmienia kierunek i silnik staje się generatorem hamującym urządzenie poprzednio napędzane przez silnik. Z hamowaniem przeciwprądem mamy do czynienia wtedy, gdy następuje zmiana kierunku prędkości obrotowej wirnika silnika w porównaniu do tego, jaki występuje przy pracy silnikowej (np. gdy ciężar napędza wirnik silnika w kierunku przeciwnym do kierunku działania momentu elektromagnetycznego lub, gdy nastąpi zmiana kierunku prądu w obwodzie wzbudzenia, lub w obwodzie twornika wskutek przełączeń). W takim przypadku silnik pracuje jako hamulec pobierając z sieci prąd. Zmianie kierunku prędkości obrotowej towarzyszy zwiększenie prądu pobieranego z sieci. Włączenie rezystancji Rd w obwód twornika powoduje zmniejszenie prądu pobieranego z sieci przy tym sposobie hamowania. Hamowanie dynamiczne polega na odłączeniu zacisków twornika od sieci i przyłączeniu do twornika rezystancji. Wskutek bezwładności mas wirujących urządzenia napędzanego silnik pracuje jako prądnica oddając energię do opornika. Przy hamowaniu dynamicznym, podobnie jak przy hamowaniu prądnicowym ulega zmianie kierunek prądu w tworniku i kierunek działania momentu.