Daewoo DB33 termostat
W ofercie posiadamy termostat silnika Daewoo DB33, Daewoo DB33A, Daewoo DB33T, który znalazł zastosowanie w wózkach widłowych Daewoo, Doosan Daewoo.
Sprzedajemy również inne części zamienne silnika Daewoo DB33 np.: tulejki, pierścienie, wały korbowe, cewki gaszenia itp.
Termostat to jeden z głównych elementów chłodzenia silnika.
Sprawny termostat nie może się zacinać, a jego otwór odpowietrzający musi być cały czas czysty i w pełni drożny. Jeśli zostanie zatkany, w termostacie pojawią się pęcherzyki powietrza, które mogą utrudnić jego poprawne działanie.
Zadzwoń lub napisz do nas jeśli chcesz wiedzieć więcej.
Czy wiesz, że…
W prądnicy synchronicznej jawnobiegunowej wzbudzonej moment jest sumą dwóch składników momentu o przebiegu takim jak w maszynie synchronicznej cylindrycznej i momentu reluktacyjnego o przebiegu odpowiadającym. W miarę zwiększenia wzbudzenia przebieg momentu maszyny synchronicznej jawnobiegunowej zbliża się coraz bardziej do przebiegu momentu maszyny synchronicznej cylindrycznej (moment reluktancyjny ma coraz mniejsze znaczenie). Maszyna synchroniczna jest przewzbudzona i oddaje do sieci tylko moc bierną. Jej moc czynna równa jest zeru. Gdyby moment obrotowy działający na wirnik maszyny synchronicznej pochodzący od silnika napędowego zastąpić momentem hamującym urządzenia napędzanego, to maszyna synchroniczna pobierałaby moc czynną z sieci, a oddawałaby moc mechaniczną, pracując jako silnik synchroniczny. Silnik niedowzbudzony pobiera z sieci moc bierną indukcyjną (pogarsza współczynnik mocy). Stan, w którym maszyna synchroniczna jest niedowzbudzona (pobiera z sieci moc bierną indukcyjną) jest niepożądany zarówno przy pracy prądnicowej jak i silnikowej.