Daewoo DB33 zawory głowicy
W naszej ofercie posiadamy zawory głowicy ssący i wydechowy silnika Daewoo DB33, Daewoo DB33A, Daewoo DB33T z wózków widłowych Daewoo, Doosan Daewoo.
Posiadamy także inne części zamienne do silników Daewoo DB33 np.: uszczelki, bloki silnika, wały korbowe, filtry itp.
Zadaniem zaworów ssących jest otwarcie się w odpowiednim momencie cyklu ssania silnika w celu zassania mieszanki paliwowo-powietrznej lub powietrza do silnika. Po napełnieniu cylindra mieszanką następuje zamknięcie zaworu, żeby mieszanka mogła być sprężona.
Zadaniem zaworów wydechowych jest otwarcie się i uwalnianie drogi dla rozprężonych w suwie pracy gazów. Po wyrzuceniu spalin z cylindra zawór wydechowy zostaje zamknięty.
Jeśli masz pytania zadzwoń lub napisz do nas.
Czy wiesz, że…
Stosuje się następujące sposoby rozruchu silników synchronicznych: za pomocą obcej maszyny przy zastosowaniu normalnej synchronizacji; za pomocą obcej maszyny bez przeprowadzania synchronizacji; rozruch asynchroniczny. Pierwszy sposób polega na tym, że maszyna synchroniczna napędzana jest przez silnik asynchroniczny pierścieniowy o prędkości regulowanej opornikiem w obwodzie wirnika. Prędkość pola wirującego silnika asynchronicznego musi być większa od prędkości obrotowej silnika synchronicznego (zastosować należy silnik asynchroniczny o dwukrotnie mniejszej liczbie biegunów w stosunku do silnika synchronicznego). Po doprowadzeniu prędkości obrotowej silnika synchronicznego do prędkości synchronicznej i przeprowadzeniu synchronizacji silnik synchroniczny zostaje załączony do sieci. Po odłączeniu silnika napędowego maszyna synchroniczna będzie rozwijać moment obrotowy pracując jako silnik. Do rozruchu może być użyty również silnik bocznikowy prądu stałego. Silnik asynchroniczny (pierścieniowy lub klatkowy) o tej samej liczbie biegunów co silnik napędzany doprowadza silnik synchroniczny do prędkości obrotowej mniejszej o kilka procent od prędkości synchronicznej. Następnie silnik synchroniczny zostaje wzbudzony i załączony do sieci wyłącznikiem i bezpośrednio, przez autotransformator lub przez dławiki ograniczające wartość prądu rozruchowego. Wirujące pole magnetyczne wciąga w synchronizm wirujący z prędkością obrotową wirnik.