Daewoo DB33 korbowód
W sprzedaży posiadamy korbowód silnika Daewoo DB33, Daewoo DB33A, Daewoo DB33T, który znalazł zastosowanie w wózkach widłowych Daewoo, Doosan Daewoo.
Oferujemy również inne części zamienne silnika Daewoo DB33: panewki, korbowody, wtryski, tłoki, pierścienie i wiele innych.
Tulejka korbowodu Daewoo DB33A
Tulejka korbowodu, korbowód silnika Daewoo DB33, Daewoo DB33A, Daewoo DB33T od ręki z naszego magazynu.
Korbowód to element łączący tłok z wałem korbowym. Działają na niego siły o kilku różnych kierunkach.
Skontaktuj się z nami jeśli masz jakieś pytania. Nasi konsultanci, chętnie na nie odpowiedzą.
Czy wiesz, że…
Uzwojenie wirnika wykonane jest w postaci dwóch klatek: zewnętrznej z prętami o małym przekroju i często z materiału o mniejszej konduktywności oraz wewnętrznej o dużym przekroju. Pręty poszczególnych klatek mogą być zwarte albo niezależnymi od siebie pierścieniami, albo pierścieniami wspólnymi dla obu klatek. Klatka zewnętrzna o małym przekroju i dużej rezystancji jest klatką rozruchową. Klatka wewnętrzna o dużym przekroju i małej rezystancji jest klatką roboczą. W czasie rozruchu, gdy poślizg i częstotliwość w wirniku, reaktancja obwodu wirnika jest znacznie większa od jego rezystancji. O rozpływie prądów decydują wtedy wartości reaktancji. Prąd w takim momencie płynie prawie wyłącznie przez klatkę rozruchową, której reaktancja rozproszenia jest mniejsza niż klatki wewnętrznej. W tym przypadku mamy więc do czynienia z warunkami rozruchu zbliżonymi do warunków silnika pierścieniowego z rezystancją dodatkową włączoną w obwód wirnika.