Cummins NH220 uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika Cummins NH220, który pracuje w maszynach budowlanych, przemysłowych.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Cummins NH220 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Cummins NH220 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Gdyby podczas zmiany prędkości obrotowej pozostałe czynniki, wywierające wpływ na natężenie spalania stukowego (np. stopień napełnienia, kąt wyprzedzenia zapłonu itd.), pozostały bez zmiany, to wymagana liczba oktanowa rosłaby przy zmniejszaniu n. Zmienność innych czynników powoduje jednak, że prędkość obrotowa, przy której liczba wymagana osiąga największą wartość, zależy od typu silnika. Należy podkreślić, że ze względu na rozrzuty wykonawcze silników, m. in. różne charakterystyki gaźników, liczby oktanowe wymagane przez poszczególne egzemplarze jednego typu samochodu różnią się między sobą. Różnice te mogą osiągać 6-8 jednostek oktanowych. Instrukcje fabryczne podają na ogół wartości liczby oktanowej, przy której są spełnione wymagania co najmniej 95% silników danego typu. Z czynników zależnych od działania układu zasilania na wymaganą liczbę oktanową wpływają przede wszystkim: temperatura mieszanki przed wlotem do cylindra, skład mieszanki.