Cummins NH220 pierścienie
Pierścienie tłokowe do wszystkich wersji silnika Cummins NH220,który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych.
Pierścienie dostępne z możliwością dostawy kurierskiej. W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Cummins NH220, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
Jeżeli oprócz pierścieni jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami.
Posiadamy wszystkie części zamienne do silnika Cummins NH220.
Czy wiesz że…
Wprawdzie mechanizm powstawania tego zjawiska w komorze spalania jest w obu przypadkach taki sam, jednak jest ono powodowane przez różne przyczyny. Spalanie stukowe w początkowej fazie przyspieszania jest powodowane przez frakcjonowanie paliwa w układzie dolotowym. Ilość paliwa zawartego w warstwie ciekłej osiadłej na ściankach układu dolotowego między przepustnicą a cylindrem rośnie ze wzrostem otwarcia przepustnicy. Większemu otwarciu przepustnicy występującemu podczas przyspieszania odpowiada więc większa ilość paliwa w tej warstwie. W związku z tym po otwarciu przepustnicy część paliwa dostarczonego przez gaźnik osiada na ściankach układu dolotowego. Szybkość parowania frakcji lekkich benzyn cechujących się wyższym ciśnieniem par nasyconych jest większa niż frakcji ciężkich. Bezpośrednio po otwarciu przepustnicy skład porcji paliwa zassanej do cylindrów różni się od składu całego paliwa. Procentowy udział frakcji lekkich jest w niej większy, zaś ciężkich, które w znacznej ilości osiadają na ściankach układu dolotowego, mniejszy, przy czym paliwo zassane do cylindrów stanowi tylko część dostarczonego przez gaźnik. Odporność przeciwstukowa frakcji lekkich benzyny jest na ogół mniejsza niż ciężkich, co wyraża się dodatnią wartością wskaźnika segregacji.