Cummins L10 uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika Cummins L10, który pracuje w maszynach budowlanych, przemysłowych.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Cummins L10 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Cummins L10 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
W ten sposób konieczność wykonania wykresu przemieszczeń podyktowana jest czysto praktycznymi wymaganiami, realizacja których jest niezbędna przy konstruowaniu maszyn. Schematycznie przedstawiony mechanizm w dowolnym położeniu na rysunku nazywamy planem mechanizmu. Zależność między wymiarami ogniwa, wyrażonymi w metrach i odcinkami na rysunku, wyrażonymi w milimetrach, obliczamy za pomocą współczynnika przeliczeniowego nazywanego skalą planu mechanizmu. Należy zaznaczyć różnicę między wykresem przemieszczeń a wykresem drogi. Przy wykonaniu wykresu, przemieszczeń na osi rzędnych odkładamy odcinki określające położenie punktu przemieszczającego się względem jego dowolnego położenia, przyjętego za położenie wyjściowe; przy wykreślaniu zaś wykresu drogi na osi rzędnych odkładamy drogę, jaką odbywa punkt w danym czasie. W takim przypadku sumujemy bezwzględne wartości przemieszczeń, przy tym nie uwzględniamy kierunku przemieszczania się punktu. Jeśli wykres przemieszczeń jest krzywą okresową, to wówczas krzywa na wykresie drogi dąży do nieskończoności.