Panewki wału Cummins L10
Panewki korbowe, panewki wału korbowego główne i pierścienie oporowe wału korbowego Cummins L10, silnika który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Cummins L10 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału Cummins L10).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych Cummins L10 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe Cummins L10
- Panewki główne Cummins L10
- Pierścienie oporowe Cummins L10
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
W szybkobieżnych maszynach lub w maszynach posiadających ciężkie ogniwa, siły bezwładności przy nierównomiernym ruchu ogniw bywają tak wielkie, że w wielu wypadkach nie można ich pomijać przy obliczeniach wytrzymałościowych. O tym, jak wielkie mogą być siły bezwładności w czasie pracy maszyny, możemy wnioskować chociażby na podstawie obserwacji pracy silnika lotniczego. Przy ilości obrotów wału korbowego wynoszącej n - 2 000 obr/min i przy ciężarze tłoka wynoszącym 2,5 kG największe przyspieszenie tłoka wynosi amax = 6 900 m/sek2 (promień korby r = 0,12 m), a siła bezwładności tłoka w tym położeniu mechanizmu.