CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Części zamienne Cummins L10

W ofercie wszystkie części zamienne silnika Cummins L10, który znalazł zastosowanie w dużych maszynach budowlanych, przemysłowych.

Do silnika Cummins L10 mamy takie części zamienne jak: 

  • tłoki
  • panewki
  • uszczelki Części zamienne silnika Cummins L10 z maszyn budowlanych
  • korbowody
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • pompy wody
  • pierścienie
  • cewki gaszenia
  • świece żarowe
  • głowice
  • uszczelniacze wału
  • termostaty
  • komplety uszczelek
  • wały korbowe

Silniki Cummins serii L to sześciocylindrowe silniki wysokoprężne zaprojektowane i wyprodukowane przez firmę Cummins.

Skontaktuj się z nami jeśli potrzebujesz części do silnika Cummins L10, z maszyn budowlanych, przemysłowych.

 

Części silnika Cummins L10 z  dużych maszyn budowlanych, przemysłowych

 

 

Czy wiesz że...

Mechanizmy dla nadawania ogniwu biernemu obrotów ze zmienną prędkością kątową - nawrotne i nienawrotne; do nich odnoszą się przekładnie z nieokrągłymi kołami zębatymi, przekładnie z nieokrągłymi kołami pasowymi, mechanizmy krzywkowe z wahliwym popychaczem, mechanizmy dwukorbowe czteroogniwowe, mechanizm kulisowy i inne. Mechanizmy dla bezstopniowej zmiany prędkości ogniwa biernego; do nich należą przekładnie hydrauliczne, cierne i inne. Mechanizmy dla nadawania ruchu zwrotno-postępowego ze stałą prędkością; do nich należą koło zębate lub ślimak i zębatka, przekładnie hydrauliczne i inne. Oprócz tego, możliwe jest zastosowanie sworzniowych mechanizmów ze specjalnie dobranymi rozmiarami ogniw, urzeczywistniających ruch przybliżony z prędkością stalą na niektórych częściach toru punktu ogniwa. Mechanizmy dla nadawania ogniwu biernemu ruchu z powiększaniem średniej prędkości ruchu powrotnego, do nich należą mechanizmy sworzniowe, kulisowe i cały szereg innych. W praktyce bardzo często spotykamy się z mechanizmami, posiadającymi jednakowe cechy kinematyczne, lecz odróżniające się od siebie konstrukcją. Przyswajając teorię mechanizmów - jak już wyżej było powiedziane - często musimy nie brać pod uwagę kształtów konstrukcyjnych mechanizmu, uwzględniając jedynie charakter elementów kinematycznych, określających ruch względny. Pozwala to na pierwszy rzut oka rozróżnić mechanizmy i badać je za pomocą jednych i tych samych metod, gdyż z punktu widzenia charakteru ruchu względnego ogniw przy różnych ich kształtach, mechanizmy mogą być jednakowe.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.