Wtryskiwacze i końcówki YANMAR
Wtryskiwacze i końcówki wtrysków / rozpylacze do silników japońskich silników YANMAR. Wszystkie typy i modele pracujące w koparkach, ładowarkach, traktorkach i ciągnikach, agregatach chłodniczych i prądotwórczych, a także w silnikach morskich i maszynach oraz urządzeniach innego typu.
Pompy wtryskowe YANMAR
Oferujemy również kompletne pompy wtryskowe do silników Yanamar, a także części zamienne do tych pompy:
- Yanmar sekcje pompy wtryskowej;
- Yanmar zaworki pompy wtryskowej;
- Yanmar rurki przelewowe
- Pozostałe przewody;
- Podkładki regulujące / uszczelniające;
- Uszczelki.
Regeneracja pomp wtryskowych YANMAR
Prowadzimy również naprawy pomp wtryskowych do YANMARA. Regenracje i naprawy objęte gwarancją. Pewnośc i doświadczenie oraz oryginalne podzespoły pomp. Jeżeli masz jakiekolwiek problemy z układem wtryskowym w Twoim YANMARZE, skontaktuj się a na pewno pomożemy.
Naprawiamy wszystkie modele wysokiego ciśnienia i pomp wtryskowych produkcji Yanmar stosowanych także w silnikach marek KOMATSU oraz Thermo King. Są to m.in. nastepujęce modele:
- pompa YANMAR 729685-51300,
- pompa YANMAR 729685-51301
- pompa YANMAR 729932-51370
Przykładowe modele silników Yanmar, do których oferujemy części zamienne.
· S4D106-1FH,
· S4D106-1FA,
· S4D106,
· 4TNV98,
· 4TNV84T,
· 4TNV84,
· 4TNE98,
· 4TNE94,
· 4TNE88,
· 4TNE84,
· 4TNE106,
· 4D98E,
· 4D94E,
· 4D94,
· 4D88E,
· 4D84,
· 4D106E,
· 3TNV88,
· 3TNV84T,
· 3TNV84,
· 3TNV82A,
· 3TNV76,
· 3TNV70,
· 3TNM72,
· 3TNM68,
· 3TNE88,
· 3TNE84,
· 3TNE78,
· 3TNE74,
· 3TNE68,
· 3TNA78,
· 3TNA75,
· 3TNA72,
· 3TNA70,
· 3TNA68,
· 3TN84,
· 3TN82,
· 3TN80,
· 3TN75,
· 3TN72,
· 3TN68,
· 3TN66,
· 3TN63,
· 3D94,
· 3D84E,
· 3D84,
· 3D82AE,
· 3D68E,
· 2TNV70.
Wtryskiwacze i końcówki wtrysków Yanmar mają na celu dostarczanie precyzyjnie odmierzonej dawki paliwa do komory spalania każdego cylindra. Skonstruowane zgodnie z właściwymi parametrami, wtryskiwacz podczas iniekcji spręża paliwo do 2800 do 3000 funtów na cal kwadratowy (psi). Długotrwała, skutkująca wypracowaniem silnika, może prowadzić do zmniejszenia ciśnienia na wyjściu wtryskiwaczy. Zabrudzone paliwo lub złej jakości filtry paliwa mogą doprowadzić do zablokowania wtryskiwaczy w pozycji lekko otwartej, co skutkuje kapaniem paliwa do cylindrów (potocznie – „laniem wtryskiwaczy”). Podstawową metodą identyfikacji problemów z nieszczelnymi wtryskiwaczami jest obserwacja spalin. Biały dym w spalinach po rozgrzewania silnika wskazuje nadmiar wolnych węglowodorów, co najprawdopodobniej spowodowane jest przez nieszczelne wtryskiwacze.
W przypadku silników Yanmar, wtryskiwacze i końców wtrysków mogą być trudne do precyzyjnego demontażu. W szczególności dotyczy to silników pracujących w środowiskach morskich. Po części wynika to z procesów korozyjnych, które nie tylko niszczą poszczególne elementy, ale również spajają („zapiekanie”) utrudniając wszelkie prace serwisowe.