Kubota Nanni N4.60 Uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika morskiego Kubota Nanni N4.60, który pracuje w marynistycznych jednostkach napędowych.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas. Uszczelniacze wału korbowego do silnika morskiego Nanni N4.60 (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Nanni N4.60 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje.
W razie pytań skontaktuj się z nami – chętnie odpowiemy na Wasze pytania.
Czy wiesz, że…
Podstawą obliczenia, a właściwie doboru wielkości łożyska tocznego jest: znajomość reakcji łożyskowej i jej składowych: poprzecznej R i wzdłużnej Q, prędkości obrotowej n, zmienności reakcji i prędkości obrotowej w czasie, zaszeregowanie do przypadku I, II lub III oraz wybór typu łożyska. Warunkiem zewnętrznym jest znajomość średnicy czopa d, która wynika z obliczeń wytrzymałościowych wału. Obliczenie obciążenia zastępczego dla łożysk poprzecznych o wałeczkach stożkowych wymaga uwzględnienia wielu czynników jak: czy układ jest zbieżny, czy rozbieżny, stosunków wartości składowych sił wzdłużnych w poszczególnych łożyskach wywołanych obciążeniem poprzecznym, kierunku wzdłużnego obciążenia zewnętrznego i innych. Komplikacja ta wynika z wzajemnego oddziaływania łożysk na siebie, które zawsze występują parami. Bliższe szczegóły metod obliczania obciążenia zastępczego dla łożysk stożkowych są podane w katalogach wytwórni łożysk tocznych.