Kubota Nanni N4.60 Uszczelki
Uszczelka głowicy, komplet uszczelek silnika Kubota Nanni N4.60, który znalazł zastosowanie w marynistycznych jednostkach napędowych.
Oprócz pełnych zestawów uszczelek do silnika Nanni N4.60 oferujemy również takie uszczelki jak: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.
Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika Nanni N4.60.
Czy wiesz, że…
Specjalne problemy pojawiają się w łożyskach o dużych prędkościach obwodowych tzn. większych od 25 m/s, odnosząc do otworu łożyska. Stwierdzono, że współczynnik tarcia w łożyskach tocznych praktycznie nie zależy od prędkości, stąd ilość ciepła wytwarzanego w łożysku rośnie w przybliżeniu liniowo z prędkością. Wskutek trudności w odprowadzaniu ciepła (brak przepływu smaru) temperatura łożyska wzrasta. W bardzo szybkoobrotowych łożyskach wzrost jej jest tak duży, że może powodować zniszczenie łożyska wskutek rozkładu smaru, obniżenia twardości materiału lub zaniku luzu łożyskowego. Nośność łożyska w tych warunkach poważnie maleje, zgodnie ze zmianą współczynnika temperatury. Z tego względu szybkoobrotowe łożyska mogą być tylko bardzo lekko obciążone, chyba że zastosowano skuteczne chłodzenie łożyska. Łożyska takie muszą być wykonywane z najwyższą precyzją. Tolerancje wykonawcze np. kulek są dla nich blisko 4 razy mniejsze niż dla zwyczajnych łożysk. Konstrukcja a zwłaszcza materiał koszyczka są specjalne. Koszyczek jest prowadzony na pierścieniu wewnętrznym lub zewnętrznym.