Kubota Nanni N4.60 Pompa paliwa
Pompa paliwa do silnika Kubota Nanni N4.60 z marynistycznych jednostek napędowych.
Wszystkie części zamienne do silników morskich Nanni N4.60 dostępne od ręki.
W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Na straty tarcia w łożyskach tocznych składają się następujące straty: tarcia przy toczeniu (obszerniej omówione w rozdz. 10), straty związane z dodatkowymi poślizgami elementów tocznych na bieżniach, tarcia poślizgu elementów tocznych o koszyczek i obrzeża, pracy wyporu smaru, wentylacji, tarcia w uszczelnieniach wewnętrznych. Moment tarcia w łożyskach tocznych określa się podobnie jak w łożyskach ślizgowych. Przy stałym obciążeniu łożyska moment tarcia zmienia się przy zmianie prędkości zależnie od ilości i lepkości smaru w łożysku. Przy znikomych ilościach smaru, moment tarcia jest praktycznie niezależny od prędkości, jak również od temperatury i lepkości smaru. Natomiast przy smarowaniu zanurzeniowym występuje znaczny wzrost tarcia ze wzrostem prędkości i lepkości oleju. Najmniejszą wartość momentu tarcia uzyskuje się przy bardzo skąpym smarowaniu olejem (około 1 kropli na godzinę). Przy smarowaniu smarem stałym moment tarcia przy biegu luzem jest większy do 2,5 raza niż przy smarowaniu zanurzeniowym olejem. Jednakowoż przy smarze stałym przy wzroście prędkości wzrost jego jest wolniejszy.