Tłoki, pierścienie Mitsubishi L3C
Tłoki, sworznie oraz pierścienie do silnika Mitsubishi L3C z maszyn budowlanych oraz przemysłowych.
Wszystkie części zamienne do silników Mitsubishi dostępne od ręki.
Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.
Tłoki, pierścienie silnika Mitsubishi L3C w pełnym asortymencie.
Zadzwoń do Nas, a my odpowiemy na Twoje pytania.
Czy wiesz, że…
Identyfikując problemy stanów granicznych samochodów należy zlokalizować je w obszarze zagadnień eksploatacji, podać zakres zagadnień naukowych i technicznych problemu stanów granicznych oraz przyporządkować go do chwilowego zbioru problemów. Opracowana na tych zasadach wielostopniowa klasyfikacja stanów granicznych składa się z kilku klasyfikacji prostych i spełnia dwa postulaty poprawności formalnej :zupełności (wyczerpania) klasyfikacji, rozłączności klasyfikacji. Spełnianie tych dwóch postulatów oznacza, że nie można pominąć w klasyfikacji żadnego elementu ani też uwzględnić go więcej niż jeden raz. Do celów klasyfikacyjnych stanów granicznych wykorzystuje się kryteria klasyfikacyjne i kryteria oceny stanów granicznych. Kryteria klasyfikacji stanów granicznych są traktowane jako uzasadnienie klasyfikacji, ponieważ porządkują zbiór stanów granicznych uwzględniając strukturę eksploatacyjną samochodu, jego własności eksploatacyjne i skutki osiągania stanu granicznego. Kryteria ocenowe stanów granicznych stanowią podstawę pomiarów wartości stanów granicznych elementów, zespołów i samochodów.