Części silnika Mitsubishi L3C
W ofercie naszego sklepu części zamienne silnika Mitsubishi L3C, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych oraz przemysłowych.
W naszych propozycjach można znaleźć zarówno części oryginalne, jak i dobrej jakości zamienniki.
Mitsubishi L3C części
W ofercie posiadamy wszystkie części silnika marki Mitsubishi:
- cewka gaszenia
- głowica
- korbowód
- panewki
- pompa oleju
- pompa paliwa
- pompa wody
- świeca żarowa
- termostat
- tłoki, pierścienie
- uszczelka głowicy
- uszczelniacz wału
- wał korbowy
- wtryskiwacze
- zawory głowicy
- wtryskiwacze
Posiadamy wszystkie części zamienne silnika Mitsubishi L3C oraz innych modeli tej marki.
Silnik Mitsubishi L3C znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych oraz przemysłowych.
Nasza firma oferuje sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat części zamiennych do silnika Mitsubishi L3C skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
Czy wiesz, że...
Intensywność obsługiwań technicznych samochodu z prewencyjną odnową elementów powinna uwzględniać intensywność procesu ich zużycia lub starzenia jako funkcji intensywności zużywania potencjału eksploatacyjnego, jak również warunków eksploatacji. Podstawą podanego przez N. J. Goworoszczenkę podziału samochodów na trzy kategorie oraz wyznaczenia intensywności obsług planowych dla każdej z kategorii były dwie grupy czynników. Do pierwszej grupy zaliczono wartość zużytego potencjału eksploatacyjnego, sposób wykonywania pracy transportowej (samochód pojedynczy lub samochód z przyczepą) oraz warunki drogowe. Do drugiej grupy czynników zaliczono natomiast intensywność uszkodzeń samochodów, również jako funkcję zużytego potencjału eksploatacyjnego. Metoda postępowania była następująca. Za wartość nominalną przyjęto intensywność uszkodzeń samochodów nowych (po dotarciu), użytkowanych bez przyczepy po drogach kategorii A. Wartość tę oznaczono umownie liczbą jeden. Przyjmując następnie tak otrzymane wartości jako podstawę porównań do pierwszej kategorii zaliczono samochody, których intensywność uszkodzeń była większa i zmieniała się w granicach umownych wartości od 1,0-1,35; do drugiej kategorii zaliczono odpowiednio samochody o intensywności uszkodzeń w granicach umownych wartości od 1,35-1,80; do trzeciej kategorii zaliczono natomiast samochody o umownej intensywności uszkodzeń w granicach od 1,80-2,20 i więcej.