CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Części silnika Mitsubishi L3C

W ofercie naszego sklepu części zamienne silnika Mitsubishi L3C, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych oraz przemysłowych.

W naszych propozycjach można znaleźć zarówno części oryginalne, jak i dobrej jakości zamienniki.

Mitsubishi L3C części

W ofercie posiadamy wszystkie części silnika marki Mitsubishi: 

Części zamienne Mitsubishi L3C

  • cewka gaszenia
  • głowica 
  • korbowód
  • panewki
  • pompa oleju
  • pompa paliwa
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termostat
  • tłoki, pierścienie
  • uszczelka głowicy
  • uszczelniacz wału
  • wał korbowy
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • wtryskiwacze

Posiadamy wszystkie części zamienne silnika Mitsubishi L3C oraz innych modeli tej marki.

Silnik Mitsubishi L3C znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych oraz przemysłowych.

Części zamienne Mitsubishi L3C z maszyn budowlanych

Nasza firma oferuje sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat części zamiennych do silnika Mitsubishi L3C skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

 

Czy wiesz, że...

Intensywność obsługiwań technicznych samochodu z prewencyjną odnową elementów powinna uwzględniać intensywność procesu ich zużycia lub starzenia jako funkcji intensywności zużywania potencjału eksploatacyjnego, jak również warunków eksploatacji. Podstawą podanego przez N. J. Goworoszczenkę podziału samochodów na trzy kategorie oraz wyznaczenia intensywności obsług planowych dla każdej z kategorii były dwie grupy czynników. Do pierwszej grupy zaliczono wartość zużytego potencjału eksploatacyjnego, sposób wykonywania pracy transportowej (samochód pojedynczy lub samochód z przyczepą) oraz warunki drogowe. Do drugiej grupy czynników zaliczono natomiast intensywność uszkodzeń samochodów, również jako funkcję zużytego potencjału eksploatacyjnego. Metoda postępowania była następująca. Za wartość nominalną przyjęto intensywność uszkodzeń samochodów nowych (po dotarciu), użytkowanych bez przyczepy po drogach kategorii A. Wartość tę oznaczono umownie liczbą jeden. Przyjmując następnie tak otrzymane wartości jako podstawę porównań do pierwszej kategorii zaliczono samochody, których intensywność uszkodzeń była większa i zmieniała się w granicach umownych wartości od 1,0-1,35; do drugiej kategorii zaliczono odpowiednio samochody o intensywności uszkodzeń w granicach umownych wartości od 1,35-1,80; do trzeciej kategorii zaliczono natomiast samochody o umownej intensywności uszkodzeń w granicach od 1,80-2,20 i więcej.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.