Pompa oleju Mitsubishi L3C
Pompa oleju silnika Mitsubishi L3C z maszyn budowlanych oraz przemysłowych.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części do silników marki Mitsubishi L3C, np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Pompa oleju silnika Mitsubishi L3C dostępna od zaraz.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat pompy, lub innych części silnika Mitsubishi – skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
W budowie nowych samochodów skrzyniowych ma miejsce tendencja do podwyższania ich ładowności, przy nie zawsze proporcjonalnym wzroście powierzchni użytkowej skrzyni ładunkowej. Problem proporcjonalnego doboru tych parametrów jest szczególnie ważny w transporcie miejskim i międzymiastowym ładunków przestrzennych o niedużym stosunkowo ciężarze. W eksploatacji samochodów można wyróżnić trzy stany postoju mierzone czasem postoju, w godzinach: czas postoju samochodu zdatnego technicznie, w oczekiwaniu na użytkowanie, czas postoju samochodu niezdatnego technicznie w oczekiwaniu na obsługę (naprawę), czas postoju samochodu niezdatnego technicznie w obsłudze (naprawie). Suma czasów postoju samochodu wyraża całkowity czas postoju samochodu, liczony od chwili uszkodzenia wymuszającego postój samochodu w stanie niezdatności do wykonywania pracy do chwili usunięcia uszkodzenia, tj. do zakończenia naprawy.