Pompka paliwa Navistar DT570, HT570
Pompa paliwa do silnika Navistar DT570, Navistar HT570,który znalazł zastosowanie w maszynach rolniczych, maszynach górniczych i agregatach prądotwórczych.
Posiadamy wszystkie części zamienne do silników International Harvester Company, International IHC Navistar, Navistar, IHC.
W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Nowoczesne wytwórnie zatrudniają artystów plastyków, którzy pomagają konstruktorom w doborze takich geometrycznych i materiałowych cech konstrukcyjnych, żeby estetyczne efekty były jak największe. Jeżeli konstruktor uświadamia sobie swe obowiązki społeczne, to niezależnie od kwalifikacji technicznych dba o swe kwalifikacje ze względu na piękno uwarunkowane swoją konstrukcją. Konstruktor może dodać do piękna bezpośrednio konstrukcyjnego, a więc wynikającego z cech konstrukcyjnych obmyślanych ze względu na pracę maszyny czy też działanie główne, piękno plastyczne ze względu na czynnik ludzki. Przy małym przełożeniu (np. i = 3) mogą być brane w rachubę jednostopniowa przekładnia walcowa i przekładnia stożkowa (szczegółowy materiał monograficzny znajduje się w III części PKM). Z porównania wynika, że przekładnia stożkowa w tej samej cenie przenosi kilkakrotnie mniejszą moc, a więc dla tych samych mocy przekładnia stożkowa jest odpowiednio droższa niż walcowa. Z tego wynika, że stosowanie przekładni stożkowej powinno być dopuszczane tylko w szczególnej sytuacji ze względu na układ wałów silnika i zespołu napędzanego przez przekładnie.