Części zamienne International IHC Navistar
W ofercie naszego sklepu części zamienne silnika International Harvester Company, International IHC Navistar, Navistar, IHC, które możemy spotkać w maszynach:
- Komatsu
- F.G.Wilson
- Case
- New Holland
- Perkins 1300
- Detroit Diesel
- Ford
Silniki International Harvester Company, International IHC Navistar, Navistar, IHC znalazły zastosowanie w agregatach prądotwórczych, ciężkich maszynach rolniczych, budowlanych, są to duże silniki Diesla.
Silnik Navistar części zamienne
Ponadto silniki International Harvester Company, International IHC Navistar, Navistar, IHC można spotkać w wiertnicach, Kaffarach, maszynach górniczych, sprzęcie kolejowym oraz w zastosowaniach morskich, jako silniki do jachtów, statków - jako silniki marynistyczne są bardzo popularne na świecie.
Do silników marki International Harvester Company, International IHC Navistar, Navistar, IHC posiadamy takie części zamienne jak:
- tuleje
- tłoki
- pierścienie korbowody
- panewki
- uszczelki
Silniki zmarynizowane IHC znalazły zastosowanie w małych jednostkach pływających, jak i w dużych statkach.
Podstawowe modele silników International IHC Navistar to:
- International IHC Navistar DT466
- International IHC Navistar DT466E
- International IHC Navistar V800
- International IHC Navistar D155
- International IHC Navistar D179
- International IHC Navistar D206
- International IHC Navistar D239
- International IHC Navistar D246
- International IHC Navistar D310
- International IHC Navistar D358
- International IHC Navistar BD144
- International IHC Navistar DT358
- International IHC Navistar DT360
- International IHC Navistar DT239
- International IHC Navistar DT402
- International IHC Navistar DTC
- International IHC Navistar DT530E
- International IHC Navistar DT530
- International IHC Navistar DT408
- International IHC Navistar DT466
- International IHC Navistar DT466E
Firma International Harvester Company (IHC) buduje własne silniki samochodów ciężarowych od czasu wprowadzenia ich pierwszej ciężarówki w 1907 roku. W latach siedemdziesiątych IHC zbudowało diesel DVT 573 V-8 o mocy 240 i 260 KM, ale nie były one wysoko cenione, a stosunkowo niewiele zostało sprzedanych. Ich silnik DT 466 powstał w 1974 roku i odniósł duży sukces.
Pierwsza ciężarówka IHC "Highwheeler" miała bardzo prosty, chłodzony powietrzem, poziomo przeciwstawny dwucylindrowy silnik z pięciocalowym skokiem i pięciocalowym otworem, o mocy około 18-20 KM (13-15 kW). W 1915 roku pojawił się nowy, chłodzony wodą silnik 201-sześcienny (3,3 L) rzędowy czterosuwowy silnik. Podczas gdy silniki międzynarodowe podlegały ciągłym zmianom, tempo produkcji samochodów ciężarowych w latach dwudziestych było takie, że silniki innych producentów (np. Z Waukesha, Budy i Lycoming) musiały być zainstalowane w niektórych częściach zakresu.
W niektórych ciężarówkach z serii S z 1926 r. Pojawiły się pierwsze sześciocylindrowe silniki International Harvester, pozornie będące reakcją na naciski rynkowe, a nie na konkretną potrzebę takiego układu. W 1928 r. Pojawiła się nowa seria ciężarówek (seria HS) zbudowanych wokół serii silników od Hall-Scotta. Silniki te były używane przez IHC w niektórych ciężkich zastosowaniach do 1935 r. Średnio ciężkie ciężarówki z serii 1930A otrzymały całkowicie nowy sześciocylindrowy silnik FG-3 o pojemności 278,7 cala (4,6 L), z zaworami górnymi i siedmioma łożyskami głównymi. Zostało to uzupełnione większymi wersjami tego samego silnika i zostało zbudowane do końca 1940 r.
Korzenie International Harvester sięgają lat 30-tych XIX wieku, kiedy Cyrus Hall McCormick, wynalazca z Wirginii, sfinalizował swoją wersję konika, którą zaprezentował w 1831 roku i do którego otrzymał patent w 1834 roku jego brat Leander J. McCormick (1819-1900), McCormick przeniósł się do Chicago w 1847 roku i założył firmę McCormick Harvesting Machine Company. Kosiarka McCormick dobrze się sprzedała, częściowo dzięki trafnym i innowacyjnym praktykom biznesowym. Ich produkty pojawiły się na rynku, podobnie jak rozwój linii kolejowych oferował szeroką dystrybucję na odległe rynki. Opracował techniki marketingowe i sprzedażowe, rozwijając rozległą sieć wyszkolonych sprzedawców, którzy są w stanie zademonstrować działanie maszyn w terenie.
Podstawowe silniki International Harvester:
- International Harvester DV 462 - 7.6L
- International Harvester DV 550 - 9.0L
- International Harvester DV 550B - 9.0L
- International Harvester D-Series
- International Harvester D150
- International Harvester D170
- International Harvester D190
Podstawowe silniki Navistar DT:
- Navistar DT 360
- Navistar DT 466
- Navistar Navistar DT408
- Navistar DT466/HT466
- Navistar DT530/HT530
- Navistar DT408
- Navistar DT 466/HT466
- Navistar DT 570/HT570
Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silników International Harvester Company, International IHC Navistar, Navistar, IHC.
Czy wiesz że...
Nagrzewanie skrośne przed obróbką plastyczną, głównie przed kuciem i prasowaniem, może być uzyskane na zasadzie nagrzewania indukcyjnego przy zastosowaniu niezbyt dużych, częstotliwości. Nagrzewanie indukcyjne w.cz, przed obróbką plastyczną - ze względu na małą głębokość wnikania - jest przydatne tylko w przypadku wsadów o małych wymiarach, geometrycznych. Głównymi zaletami skrośnego nagrzewania indukcyjnego są: znaczne skrócenie czasu nagrzewania (około 20 razy w porównaniu z czasem nagrzewania w piecach elektrycznych i gazowych), co powoduje zmniejszenie strat materiału wskutek utleniania, możliwość zwiększenia trwałości pras (brak zgorzeliny), możliwość zmniejszenia mocy pras i walcarek, możliwość zmniejszenia powierzchni użytkowej dzięki zwiększeniu przelotności procesu możliwość zautomatyzowania urządzeń.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.