International V800 IHC części
Oferujemy części zamienne silników International V800 IHC z maszyn budowlanych, rolniczych, agregatów prądotwórczych, z małych jednostek marynistycznych, statków, jachtów.
Do silników International V800 posiadamy takie części zamienne jak:
- tuleje
- tłoki
- pierścienie
- korbowody
- panewki
- uszczelki silnika
Silnik VT International Truck and Engine (Navistar International), sprzedawany również jako Ford Power Stroke, to silnik wysokoprężny V8. Jest używany jako Power Stroke w Fordzie F Super Seria i pod międzynarodową nazwą (Navistar) w międzynarodowych ciężarówkach XT. Turbodiesel Power Stroke 6,0 L znalazł się na liście 10 najlepszych silników Warda w 2003 roku.
MaxxForce 7, znany również jako 6,4-litrowy PowerStroke w latach 2007-2010, model Ford Super Duty, to silnik turbodieselowy V8. Silnik ma serię Turbosprężarek sekwencyjnych. Nie są to turbiny bliźniacze, turbodoładowanie o wysokim ciśnieniu i niskim ciśnieniu, a turbodoładowanie o wysokim ciśnieniu to VGT (turbo o zmiennej geometrii). Silnik wykorzystuje również wysokociśnieniowy układ wtrysku paliwa common rail. Produkuje 350 KM (260 kW) przy 3000 obr./min i 650 ft⋅lbf (880 N⋅m) momentu obrotowego przy 2000 obr / min w zastosowaniach Forda.
International V800 części zamienne silnika
Posiadamy wszystkie części zamienne do silników International Harvester Company, International IHC Navistar, Navistar, IHC, które możemy spotkać w maszynach:
- Komatsu
- F.G.Wilson
- Case
- New Holland
- Perkins 1300
- Detroit Diesel
- Ford
Podstawowe modele silników International IHC Navistar to:
- International IHC V304
- International IHC 3304E
- International IHC V345
- International IHC V345E
- International IHC V446
- International IHC V461
- International IHC V549
- International IHC V800
- International IHC VS537
- International IHC Navistar DT466
- International IHC Navistar DT466E
- International IHC Navistar DT360
- International IHC Navistar DT358
- International IHC Navistar DT360
- International IHC Navistar DT239
- International IHC Navistar DT402
- International IHC Navistar DTC
- International IHC Navistar DT530E
- International IHC Navistar DT530
- International IHC Navistar DT408
- International IHC Navistar DT466P
- International IHC Navistar DT570
Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silników International Harvester Company, International IHC Navistar, Navistar, IHC.
Czy wiesz że...
Przy nagrzewaniu posuwowo - skokowym w strefie działania wzbudnika znajduje się tylko część powierzchni wsadu jest ona nagrzewana jednocześnie i następnie jednocześnie studzona. Poszczególne części wsadu przesuwają się w obrębie wzbudnika skokowo. Ten rodzaj nagrzewania jest najczęściej stosowany do hartowania zębów dużych kół zębatych, wałów korbowych i wałków rozrządczych. Przy nagrzewaniu do hartowania np. kół zębatych - po nagrzaniu i zahartowaniu jednego zęba - koło zostaje obrócone o odpowiedni kąt i następny ząb wchodzi w strefę działania wzbudnika. Metoda ta ma tę zaletę, że może być tu użyty generator o znacznie mniejszej mocy niż przy hartowaniu jednoczesnym, gdyż jednorazowo nagrzewana powierzchnia jest stosunkowo mała; sam. proces ma jednak znacznie mniejszą przelotowość. Studzenie wsadu odbywa się najczęściej przez zanurzenie lub natrysk wodny.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.