Mitsubishi 6D16, 6D16T pompa oleju
W sprzedaży pompa oleju silnika Mitsubishi 6D16, Mitsubishi 6D16T, który znalazł zastosowanie w koparkach Sany, Fiat-Kobelco, Kobelo, Furukawa.
Pośród pokrewnych wersji silnika Mitsubishi 6D16, do których części zamienne mamy w naszym asortymencie są m.in.:
- Mitsubishi 6D16-1A
- Mitsubishi 6D16-3AT3
- Mitsubishi 6D16-OA
- Mitsubishi 6D16-T
- Mitsubishi 6D16-T7
- Mitsubishi 6D16-TE
- Mitsubishi 6D16-TLA2A
- Mitsubishi 6D16-TLEB
- Mitsubishi 6D16-TLEG
- Mitsubishi 6D16-TLU2
- Mitsubishi 6D16-TLUA
- Mitsubishi 6D162A
Pompa oleju jest niezbędnym elementem smarowania silnika. Jej zadaniem jest rozprowadzanie czynnika smarującego do najbardziej obciążonych elementów silnika.
Prowadzimy także sprzedaż innych części zamiennych do silnika Mitsubishi 6D16: panewki, tłoki, wtryskiwacze i wiele innych.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Uzwojenie stojana silnika reluktancyjnego jest takie samo jak w silniku asynchronicznym. Wirnik natomiast jest tak zbudowany, że jego reluktancja nie jest jednakowa we wszystkich położeniach. Silnik zaopatrzony w klatkę rozruchową rusza jako asynchroniczny osiągając prędkość obrotową bliską synchronicznej. Dzięki momentowi reluktancyjnemu powstającemu wskutek zmienności reluktancji wirnika przy różnych jego położeniach wirnik wpada w synchronizm. Przy prędkości obrotowej synchronicznej zanika moment indukcyjny, działa wtedy jedynie moment reluktancyjny. Silniki reluktancyjne budowane są jako trójfazowe lub jednofazowe z fazą rozruchową, najczęściej kondensatorową.