Ciągnik Kubota L3350 części do silnika
Nasza firma oferuje wszystkie części zamienne do silnika KUBOTA L 3350 występującego w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Posiadamy na stanie wszystkie części zamienne potrzebne do Twojego ciągnika, traktora, oraz minitraktorka KUBOTA L3350.
Części do silnika KUBOTA L3350 odebrać można na miejscu lub wyślemy je kurierem.
Obsługujemy modele KUBOTA L3350 takie jak: L3350HDT, L3350MDT.
W ofercie do KUBOTA L3350 części tj.: uszczelka głowicy, tłoki i pierścienie oraz różnego rodzaju filtry.
Jeśli masz więcej pytań – zadzwoń lub napisz maila. Udzielimy wtedy więcej informacji.
Czy wiesz, że...Sprawność i przydatność eksploatacyjna silnika wysokoprężnego zależą głównie od prawidłowego smarowania następujących grup części: główne i korbowe łożyska wału korbowego, łożyska sworzni w piastach tłoków i główkach korbowodów, łożyska wału rozrządu, krzywki wału rozrządu, mechanizmy napędu zaworów, gładź cylindrów, pierścienie tłokowe i tłoki, mechanizm napędu wału rozrządu oraz napędy urządzeń pomocniczych. W samochodowych wysokoprężnych silnikach szybkobieżnych szczególnie trudne jest zapewnianie zadowalająco obfitego smarowania gładzi cylindrów w sąsiedztwie ich głowic oraz uszczelniających pierścieni tłokowych. Dość obfite doprowadzanie oleju do niektórych miejsc smarowania można zapewnić przez tzw. natryskowe smarowanie okresowe lub ciągłe. Najczęściej metoda taka polega na kierowaniu w odpowiednich kierunkach strumieni oleju wytryskującego z kalibrowanych dysz lub otworków w ściankach kanałów oleju. Intensywne oddziaływanie gorących spalin przyczynia .się do bardzo szybkiego spalania lub koksowania oleju zwilżającego pierścienie tłokowe, wskutek czego cechuje je zawsze skłonność do zakleszczania się w rowkach główek tłoków. Stwarza to często konieczność stosowania odpowiednich gatunków oleju silnikowego do smarowania szybkoobrotowych silników wysokoprężnych. Takie oleje silnikowe są uszlachetniane przez dodatki rozpuszczające nagar, opóźniające proces starzenia się oleju oraz zapobiegające w pewnym stopniu wydzielaniu się Osadów nierozpuszczalnych w oleju. Oprócz tego do oleju silnikowego tego typu wprowadza się zwykle rozmaite domieszki (inhibitory) zapobiegające korozji i obniżające kwasowość oleju.