Ciągnik Kubota L3300 części do silnika
Nasza firma oferuje wszystkie części zamienne do silnika KUBOTA L 3300 występującego w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Posiadamy na stanie wszystkie części zamienne potrzebne do Twojego ciągnika, traktora, oraz minitraktorka KUBOTA L3300.
Części do silnika KUBOTA L3300 odebrać można na miejscu lub wyślemy je kurierem.
Obsługujemy modele KUBOTA L3300 takie jak: L3300DT, L3300DT(NEW), L3300DTGST, L3300F, L3300DTC, L3300DTC(NEW), L3300T, L3300DTGST.
W ofercie do KUBOTA L3300 części tj.: uszczelka głowicy, tłoki i pierścienie oraz różnego rodzaju filtry.
Jeśli masz więcej pytań – zadzwoń lub napisz maila. Udzielimy wtedy więcej informacji.
Czy wiesz, że...Powszechnie stosowane są wodne chłodnice oleju w których olej oddaje nadmiar ciepła do cieczy chłodzącej silnik. Często spotyka się również wodne chłodnice oleju stanowiące odejmowalne elementy zewnętrzne kadłubów silników. Pomimo stosunkowo małej różnicy temperatur wymiana ciepła jest dość intensywna, dzięki czemu wodne chłodnice oleju są na ogół małe i względnie lekkie. Odpowiedni zawór umożliwia odcinanie przepływu oleju przez chłodnicę, czyli okresowe wyłączanie jego chłodzenia. Rdzeń chłodnicy oleju najczęściej jest wykonany jako komorowy (tzw. popularnie) lub w postaci wężownicy. Powietrzne chłodnice oleju, znacznie większe i cięższe niż wodne, stosowane są prawie wyłącznie jako osprzęt silników chłodzonych powietrzem. Zadowalające smarowanie wszystkich poruszających się części jest podstawowym warunkiem prawidłowej i niezawodnej pracy każdego silnika spalinowego. Niedostateczne smarowanie, będące następstwem pogorszenia się właściwości oleju silnikowego, zastosowania nieodpowiedniego gatunku oleju lub nie domagań w działaniu układu smarowania, powoduje zawsze przedwczesne zużycie podstawowych części, a nierzadko nawet poważne uszkodzenia głównych mechanizmów silnika. Olej silnikowy krążący w układzie smarowania spełnia jednocześnie kilka bardzo istotnych zadań. Najważniejsze z nich t wydatne zmniejszanie oporów tarcia między współpracującymi ze sobą ślizgowo powierzchniami poruszających się części, czyli również intensywności ich zużycia, chłodzenie silnie nagrzewanych części przez odbieranie od nich nadmiaru ciepła i unoszenie go do chłodniejszych elementów, zmniejszanie skłonności do wybijania się części i osłabianie ich uderzeń o siebie podczas zmian prędkości ruchu.